رسانه ها علت سقوط هواپیمای MS804 مصر را اعلام کردند

© Sputnik / Maxim Grigoryev /  مراجعه به بانک تصاویر رسانه ها علت سقوط هواپیمای MS804 مصر را اعلام کردند
رسانه ها علت سقوط هواپیمای MS804 مصر را اعلام کردند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سانحهء هوایی شرکت هواپیمایی مصر در مه 2016، در دریای مدیترانه، ممکن است وسایل برقی که در داخل کابین خلبان بوده علت سقوط این هواپیما شده باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از زونامه فرانسوی Parisien، سانحهء هوایی شرکت هواپیمایی مصر در مه 2016، در دریای مدیترانه، ممکن است وسایل برقی که در داخل کابین خلبان بوده علت سقوط این هواپیما شده باشد، محققان کشف کردند که ارتباط سیگنال اضطرای و اینکه کمک خلبان بر روی پنل ابزار سمت چپ خود؛  آیفون S6، مینی  iPad 4 و یک بیک پر از بوتل های عطر و به اضافه دو عدد آئروسل را گذاشته بوده. این روزنامه می نویسد که؛ محققان از این امر زمانی آگاه شدند که از طریق بازبینی و بررسی کامره های فیلمبرداری مدار بسته هنگامی که هنوزهواپیما در ایستگاه اش قرار داشته است کشف کردند. در گزارش این روزنامه آمده است که: "همه این وسایل در گوشه ای از سمت راست خلبان و در نزدیکی پنجره دقیقآ در همان نقطه قرار داشته که به طور اتوماتیک سیگنال ها دریافت می شود، که می تواند اختلال در عملکرد سیگنال ها ایجاد کند". محققان این احتمال را می دهند که ممکن است به باتری ها حرارت بیش از حد رسیده، که روی باتری های لیتیوم حرارت عمل می کند، و این یک فرضی است است که از سوی محققان اعلام شده است.

قابل یادآوری است که؛ در صبح 19 مه سال 2016 هواپیمای А320 مصری در مسیرش از پاریس به قاهره شماره پرواز MS804از رادار ناپدید شد، این هواپیما با 66 سرنشین دچار سانحهء هوایی شده و در 290 کلیلو متری شهر اسکندریه سقوط می کند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала