بودجه سال 1396 تصویب شد

© AP Photo / Rahmat Gulبودجه سال 1396 تصویب شد
بودجه سال 1396 تصویب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعضای مجلس نماینده گان می گویند که وجود مشکلات به شمول نبود توازن درطرح بودجه رسیده گی شده است و از همین رو این طرح ازسوی مجلس تایید شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل کانال طلوع، اعضای کمیسیون های پانزده گانه مجلس نماینده گان پس از رایزنی ها نتیجه بررسی های شان را با اعضای مجلس درمیان گذاشتند، اما دررای گیری ازمیان یکصدوچهل ویک عضو حاضر درمجلس، به غیر از دو رای مخالف دیگران رای موافق دادند.

درهمین اعضای مجلس نماینده گان می گویند که وجود مشکلات به شمول نبود توازن درطرح بودجه رسیده گی شده است و از همین رو این طرح ازسوی مجلس تایید شد.

پیش از این مجلس نماینده‌گان در نشست امروز (اول جدی) مسوَّدۀ بودجۀ سال ۱۳۹۶ هجری خورشیدی را در نخستین روز سال مالی با اکثریت آراء رد کرده بود.

تقسیم نامتوازن بودجه در ولایت‌ها، پیش‌بینی نشدن درآمد‌های سالانه به‌گونۀ روشن درسند بودجه، وجود شماری زیادی از پروژه‌های انتقالی در مقایسه با پروژه‌های جدید، افزایش تخصیص‌ها در کودهای احتیاطی و متفرقه، وجود پروژه‌های خیالی در وزارت‌های انکشاف دهات و فواید عامه و بی‌توجهی نهاد‌های دولتی به ولایت‌های کمتر توسعه‌یافته از نقایص مهم درسند بودجۀ امسال مالی بوده‌اند.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала