امریکا می خواهد روسیه و ایران را بدنام کند

© Photo / PixabayUS Flag
US Flag - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حمله انتحاری کندهار و کشته شدن عده زیادی در آن و همچنین کشته شدن معاون والی کندهار و دیپلماتی از امارات متحده عربی پرسشهای بسیاری را در اذهان بوجود آورد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه اطلاع رساني افغانستان(afghanpaper)، داکتر لطیف نظری استاد دانشگاه در برنامه «ثورلید» گفت: در واقع شماری از قدرت ها به صورت مشخص تر امریکا درصدد این هستند، که انتقام شکست خود رادر عراق و سوریه و اکراین را از کشورهایی مانند روسیه و ایران که در تحولات سوریه نقش داشتند، بگیرند. پس به بدنام کردن این کشورها می پردازند.

برگزاری مراسم فاتحه‌خوانی برای قربانیان حملات اخیر در ارگ - اسپوتنیک افغانستان
برگزاری مراسم فاتحه‌خوانی برای قربانیان حملات اخیر در ارگ

وی افزود: بهترین معبر برای این کار هم می تواند افغانستان باشد. علی رغم حضور امریکایی ها و ناتو در افغانستان ماشاهد بودیم که در دوره حکومت کرزی روابط افغانستان و ایران روابطی بسیار حسنه بود. همینطور روابط با روسیه اما با توجه به اینکه در این اواخر در واقع نگرانی هایی در منطقه شکل گرفته و تقابل بین روسیه و امریکا در کل منطقه افزایش پیدا کرده و همچنین با توجه به وضع تحریم های جدید و آمدن ترامپ و احتمال نقض توافق هسته ای بین ایران و امریکا، تقابل میان ایران و امریکا هم در حال بیشتر شدن است.
داکتر نظری گفت: آنها حملات در افغانستان را به نحوی تمام می کنند و به نحوی شایعه پراکنی می کنند که گویا این کار را ایران و یا روسیه انجام داده است.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала