بریتانیا برکزیت سخت را انتخاب کرد

© Sputnik / Vitaly PodvitskiHard Brexit
Hard Brexit - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اروپا منتظر عملکرد ترزا می نخست وزیر بریتانیا به خاطر بیرون شدن لندن از اتحادیه اروپا می باشد.

به گزارش اسپوتنیک، مقامات در بروکسل بر این باورند، که در حال حاضر باید پیوندهای خود را با بریتانیا محکم نگهداشت. برلین نیز همچنین می خواهد پیوندهای دوستانه خود را با انگلستان در بخش های اقتصاد حفظ کند اما این پیوندها به اندازه پیش موثر نخواهد بود.

Разорваный флаг ЕС в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان
نظر سنجی موسسه یوگاو: غربی ها بر این باورند که اتحادیه اروپا در حال فروپاشی است

رهبران اروپا در واکنش به بیرون شدن بریتانیا از اتحادیه اروپا به طور کلی از خود هیچ احساسات خشونت آمیز، شادی یا غم و اندوه  و نگرانی را نشان نمی دهند و بسیاری از سیاستمداران تا هنوز به طور کامل بدین باور ندارند، که بریتانیا از اتحادیه اروپا بیرون خواهد شد و این کار را تا پایان انجام خواهد داد.

سناریوی بیرون شدن بریتانیا و کنترول مرزها به روند مهاجرت و آمادگی برای ترک بازار واحد اروپایی که توسط ترزا می نخست وزیر بریتانیا درست شده است. برای بروکسل این همه تا هنوز تنها واژه های پوچ می باشند.

مارگریت شیناسی سخنگوی کمیسیون اروپا گفت:- "خط و مشی کمیسیون اروپا و کشورهای عضو اتحادیه اروپا به طور روشن در ماه جون و دسمبر سال گذشته به درخواست بیرون شدن بریتانیا از این اتحاد اعلام شد و ما به درخواست رسمی و دقیق بریتانیا پس از اجرا شدن ماده 50 پیمان لیسبون واکنش خود را نشان خواهیم داد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала