رسانه‌ها: استخبارات امریکا بررسی میکنند که آیا ترامپ می‌توانست از روسیه پول بدست آورد

© REUTERS / Jim Youngرسانه‌ها: استخبارات امریکا بررسی میکنند که آیا ترامپ می‌توانست از روسیه پول بدست آورد
رسانه‌ها: استخبارات امریکا بررسی میکنند که آیا ترامپ می‌توانست از روسیه پول بدست آورد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اف.بی.آی FBI و پنج اداره استخباراتی و امنیتی ایالات متحده امریکا چندین ماه برای دست‌یابی به نتایج تحقیقات درمورد مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ماه نومبر، همکاری دارند.

پورتال McClatchy به نقل از دو منبع آگاه نوشته است، علاوه بر سایر مسائل، آنها تلاش دارند تا معلوم کنند- آیا دونالد ترامپ رییس جمهور منتخب ایالات متحده امریکا می‌توانست از روسیه پول بدست آورد یا خیر.

ماموران استخبارات میخواهند دریابند که چگونه پول کرملین به کاندید جمهوری‌خواه می‌رسید و بطور پنهان برای کامیابی وی کار می‌کرد. یکی از نظریه‌ها احتمال استفاده از سیستم پرداخت معاش تقاعدی هزاران تبعه متقاعد روسیه در امریکا، برای کمک مالی به کمپاین انتخاباتی ترامپ میباشد. براساس این نظریه، این پول برای پرداخت هزینه خدمات هکرها استفاده شده است.

قابل یادآوریست که قبل از این اتهامات تائید ناشده در پیوند به حمایت مالی از کمپاین انتخاباتی ترامپ در یک گزارش در پورتال BuzzFeed منتشر شده بودند. جناح روسی این اتهامات را رد کرده است. ترامپ نیز به نوبه خود اعلام کرد که وی در روسیه هیچ چیز ندارد- نه معامله و نه وام، و روسیه هیچ وقت بالای وی فشار وارد نکرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала