ساخت سلاح مافوق صوت و لیزر از مواد جدید توسط روسیه

© Sputnik / Michael Klimentyevساخت سلاح مافوق صوت و لیزر از مواد جدید توسط روسیه
ساخت سلاح مافوق صوت و لیزر از مواد جدید توسط روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ارتش روسیه برای انقلاب تکنولوژی جدید تسلیحاتی جدید آماده می شود.

به گزارش اسپوتنیک، یوری باریسوف معاون وزیر دفاع به خبرنگاران گفت: ارتش روسیه برای انقلاب تکنولوژی جدید تسلیحاتی جدید آماده می شود و آن زمانی ست که ارتش روسیه از نظر سیستم و تکنولوژی نظامی اساسآ متفاوت خواهد شد، که پیش از آن چنین سلاح تولید و استفاده نشده است. به گفتهء وی؛ این یک دستیابی و موفقیت بزرگی ست که روسیه در زمینه سلاح های لیزری و الکترومغناطیسی به دست آورده است.

یوری باریسوف خاطر نشان کرده است که: "ما یک برنامه کاری را در این زمینه مشخص کردیم، از یک طرف افسران ما در حال یاد گیری تخصصی هستند و دوره های ویژه ای را برای آنها تشکیل دادیم، و از طرفی دیگر ما ایده های خود را با برخی از موءسسات دانشگاهی تقسیم کرده و با هم ارزیابی و همکاری می کنیم، و آنها شروع به فکر کردن در مورد روش های جدید و مدل سازی برای عملیات های مهم و جدی می کنند، و این همکاری ما با آنها هم از نظر کاهش زمانی و سرعت عمل، و هم از نظر اقصادی و همچنین برای تصمیم گیری استراتژیک مهم و به نفع ما است. امروز اصول مدیریت نظامی این است که چی کسی زودتر می تواند دشمن را تشخیص دهد و به موقع عمل کند، و هدف رامورد ضربات قرار دهد و این همه باید خیلی دقیق و در زمان لازم انجام پذیرد"

این تحولات جدید در ارتش روسیه را ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه  نیز پیش تر در دیدار با رهبری وزارت دفاع مورد بحث و ارزیابی قرار داده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала