چین دیپلمات های خارجی را به دیدن اززندان ها دعوت کرد

© AP Photo / Andy Wongچین دیپلمات های خارجی را به دیدن اززندان ها دعوت کرد
چین دیپلمات های خارجی را به دیدن اززندان ها دعوت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیو تسیانچو،ریس گروه هماهنگی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین در دستگیری مقامات فاسد فراری دیپلمات های خارجی را به تور در زندان ها پیشنهاد کرد،تا آنها مطمئن شوند،که مجرمان تحویل شده به چین در شرایط مناسب قرار دارند.

به گزارش سپوتنیک به نقل ار رویترز این پیشنهاد را لیو در یک جلسه سران سفارتخانه ها و کنسولگری های خارجی اعلام کرد.به گزارش آژانس،این رویداد توسط کمیسیون مرکزی برای انضباط و بازرسی با حضور 133ماموریت های دیپلماتیک و 13 سازمانهای بین المللی برگزار شد..

در این جلسه همچنین معاون ریس کمیسیون "او یولیان" به دیپلماتهای خارجی یاداور شد،که تحویل مقامات فاسد فراری نتنها تقاضای قوانین چین ،بلکه از دیگر کشور ها نیز است.در این مراسم آخرین نتایج مبارزات  دراسترداد سال 2016 نیز اعلام شد.پکن در بازگشت  2,3میلیارد یوان معادل 334میلیون دالربه خزانه موفق شد.

در اپریا 2015چین کمپاین Sky Net را راه اندازی کرد،که هدف آن ا نقیاد به مسئولیت مقامات مظنون به فساد،و فراری در خارج بود. مقامات چینایی لیست 100 مقامات فاسد که درخارج زندگی میکنند منتشر کرد.با توجه به محاسبات محققان در مجموع آنها 800 میلیارد یوان معادل 126 میلیارد دالر را از چین دزدیده اند. در مجموع  از ختم سال 2014بیش از 950 تن به اتهام رشوه به چین بازگردانده شدند.اما بسیاری آنها تا هنوز در خارج مخفی اند.مقامات غربی  استرداد آنها را به بهانه شرایط نامناسب در زندان های چین رد میکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала