کوریر: از دست دادن بازار روسیه برای اتحادیه اروپا مانند «بیرون شدن از بهشت» است

© Sputnik / Vladimir PesnyaОвощи, выложенные на прилавке в овощном отделе Дорогомиловского рынка в Москве
Овощи, выложенные на прилавке в овощном отделе Дорогомиловского рынка в Москве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایرمگارد کیشکو روزنامه نگار روزنامه کوریر می گوید، روسیه توانسته است از اثرات منفی تحریم های اقتصادی خود را برهاند، این در حالی است که فروشندگان مواد غذایی اتحادیه اروپا همچنان از اقدامات متقابل روسیه رنج می برند.

به گزارش اسپوتنیک، کیشکو روزنامه نگار حال حاضر کوریر و مشاور پیشین اقتصادی دیتمار فیلنیر سفیر اتریش در روسیه می گوید:- "روسیه به عنوان «بهشت فروش» برای اروپا بود. مصرف کنندگان داخلی روسیه به خرید محصولات خارجی با کیفیت بالا در هر مقدار بودند. این روزها گذشت و ما را از بهشت بیرون کردند".

این روزنامه نگار براین باور است، که تحریم ها ذهنیت مردم روسیه را تغییر داده است. آنها با احتیاط تر و صرفه جو تر شده است و به همین دلیل شرکت های خارجی نمی تواند به بسیار آسانی دوباره به بازار روسیه راه یابند. مانع دیگر که فرا روی شرکت های که این کشور را تحریم کرده بودند، این است که سیاست این کشور در مقابل این شرکت ها تغییر کرده است.

او در مقاله خود می نویسد، من امیدوارم که پیوند ها مانند پیشین بین کشورها از سرگرفته شود. سال های رکود اقتصادی را پشت سر بگذاریم و سال 2017 سال خوبی برای مان باشد. اقتصاد روسیه رشد 1.5 درصدی داشته است، و اخیرا تورم بسیار پایین آمده است.

تمدید تحریم‌ها علیه روسیه الی یک سال دیگر توسط اوباما - اسپوتنیک افغانستان
تمدید تحریم‌ها علیه روسیه الی یک سال دیگر توسط اوباما

این روزنامه نگار می نویسد، روند مثبت اقتصادی زمانی آغاز خواهد شد، که پیوندهای کشورهای غربی با روسیه به شکل عادی در بیایند و همکاری های تجاری با روسیه از سرگرفته شوند.  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала