نتانیاهو می خواهد "مبارزه با رژیم ایران" را با ترامپ مورد بحث قرار دهد

© AFP 2023 / GIL COHEN MAGENنتانیاهو می خواهد "مبارزه با رژیم ایران" را با ترامپ مورد بحث قرار دهد
نتانیاهو می خواهد مبارزه با رژیم ایران را با ترامپ مورد بحث قرار دهد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل وعده داده است که درمورد مقابله و جلوگیری از تهدیدات حکومت ایران علیه اسرائیل، در آینده نزدیک با دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا بحث و گفتگو خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل وعده داده  است که درمورد مقابله و جلوگیری از تهدیدات حکومت ایران علیه اسرائیل، در آینده نزدیک با دونالد ترامپ رییس جمهور امریکا بحث و گفتگو خواهد کرد. نتانیاهو در صحفهء  فیس بوک خودش  پیامی ویدئویی به زبان انگلیسی با زیرنویس فارسی خطاب به مردم ایران منتشر کرده است. وی در این پیام ویدئویی اش مردم ایران را "دوستان" خطاب نموده و توضیح داده است که صحبت از مبارزه با حکومت ایران است که به مردم ایران ستم روا داشته و می دارد، و  همچنین این دولت خواستار نابودی اسراییل نیز می باشد. نتانیاهو همچنین گفته است: "همیشه و هر روز این رژیم خواستار نابودی اسراییل است، و می خواهد بین ما و شما تخم نفاق بکارد که این عمل شان کار درستی نیست، ما دوستان شما هستیم نه اینکه دشمنان شما، ما همیشه بین مردم ایران و حکومت ایران تفاوت گذاشتیم، مردم ما همراه با مردم شما می توانند آیندهء روشن و آرامی را بسازند، و ما باید بر ترور و ظلم پیروز شویم، ما باید تضمین بدهیم روزی می رسد که آزادی و دوستی بین ما و شما احیا می شود".  نتانیاهو در پیام خود اشاره می کند که در مبارزه با رژیم ایران روی دوستی با دولت جدید ایالات متحده امریکا امیدوار است، و قصد دارد در آینده نزدیک با رییس جمهور دونالد ترامپ گفتگو کند و با دولت جدید امریکا راه مقابله با تهدیدات حکومت ایران را مورد بررسی قرار دهند، چون ایران علیه نابودی اسراییل کمر بسته است. وی در ادامه تاکید می کند؛ معامله هسته ای که یکی از بزرگترین دستاوردهای دوره اوباما تلقی می شود، این دستاورد نه تنها جایگاه ایران را به عنوان قدرت هسته ای محکم کرد،که به ایران اجازه داد تا این کشور با لغو تحریم ها قدرت خود را گسترش داده و با کمک تکنولوژی و ماهواره های خود در خاورمیانه پیش برود، و همینطور گروه های شبه نظامی را در لبنان، سوریه و یمن را مجهز به تسلیحات نظامی کند.

 دولت ایران همیشه نظامی بودن برنامه هسته ای اش را تکذیب کرده است، و اصرار دارد تا به همه بقبولاند که این برنامه فقط با اهداف صلح آمیزمی باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала