پیشنهاد کوتاه کردن طول شب در روسیه

© Sputnik / Vladimir Sergeevپیشنهاد کوتاه کردن طول شب در روسیه
پیشنهاد کوتاه کردن طول شب در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
متخصصان شرکت موشک های فضایی "انرژی" روسیه پیشنهاد ایجاد یک سیستم مداری نور مصنوعی در سطح زمین به منظور کوتاه کردن طول شب را ارائه داده اند.

به گزارش اسپوتنیک، متخصصان شرکت موشک های فضایی "انرژی" روسیه پیشنهاد ایجاد یک سیستم مداری نور مصنوعی در سطح زمین به منظور کوتاه کردن طول شب را ارائه داده اند، متخصصان این شرکت می خواهند که این پیشنهاد شان را در کنفرانس علمی فضانوردان ارائه کنند. آنها اعلام کردند که این سیستم های روشنایی سطح زمین، می توانند طول روز را افزایش داده و از طول شب را کاهش دهد. این سیستم براساس دستگاه های بازتابنده فضایی مجهز به سیستم انعکاس  نور در مدارزمین ساخته شده است. مشکلات در عملیات کاری این سیستم، و ایمنی اشعه منعکس شده از فلزهای مختلف که توسط آینه پوشش داده شده است نیز مورد بررسی قرار گرفته است.
همکاران موسسه انرژی به این موضوع که این نور مصنوعی ممکن است ریتم زندگی موجودات زنده از جمله انسان را مختل ساخته و تغییرات به وجود بیاورد، نیز توجه ویژه ای داشته اند و برای حل این موضوع آنها پیشنهاد کاهش حجم اشعه ماورا بنفش منعکس شده و نور آبی که با تولید هورمون های بی خوابی ارتباط دارد را در این مورد ارائه دادند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала