تمسخر یک نویسنده برنامه تلویزیونی بالای پسر ترامپ منجر به جنجال انترنتی شد

© AP Photo / Evan Vucciتمسخر یک نویسنده برنامه تلویزیونی بالای پسر ترامپ منجر به جنجال انترنتی شد
تمسخر یک نویسنده برنامه تلویزیونی بالای پسر ترامپ منجر به جنجال انترنتی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش The New York Post، کیتی ریچ نویسنده برنامه تلویزیونی امریکاییSaturday Night Live به حذف کردن "تویت" درمورد بارون ترامپ پسر دونالد ترامپ که بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی آنرا ابراز نفرت خواندند، مجبور شد.

کیتی ریچ در صفحه تویترش نوشته بود:" بارون نخستین تیرانداز مکتب خواهد بود که در خانه تدریس می‌شود".

وی در پی اعتراضات شدید مردم، پس از سه ساعت پُست را برداشت و حساب کاربری تویتر خود را به حالت خصوصی در آورد. اما عده زیادی از کاربران دست برنداشته و اعتراض کردند که "حمله به یک کودک کار افراد ضعیف است".

​ صفحه تویتر این نویسنده برنامه تلویزیونی در حال حاضر مسدود می‌باشد، اما مایک دایس تحلیلگر رسانه‌ای موفق به گرفتن عکس از این "تویت" جنجال برانگیز شده است.

"نویسنده برنامه SNL پسر ده ساله ترامپ را یک قاتل خوانده است، هی NBC (کانالی که برنامه SNL را نمایش می‌دهد)، چرا شما با این نفرت آشتی کرده اید؟"

مثل دایس، تعداد زیادی از کاربران تویتر این شوخی ریچ را ناموفق خوانده اند، و خواهان برکناری او از وظیفه شده اند.

پاتریس دی سکالی نوشته:" نویسنده 33 ساله SNL فکر میکند که قتل عام در مکاتب یک شوخی است؟ بارون را آرام بگذارید! او باید برکنار شود".

براندن کراینر می‌نویسد:" کیتی ریچ باید بخاطر شوخی درمورد قتل عام در مکاتب از وظیفه برکنار شود".

جیسون باور در صفحه تویتر خود چنین عکس العمل نشان داده است:" کیتی ریچ، شما یک شخص بیمار می‌باشید. اطفال را آرام بگذارید! من میدانم که از خاطر رییس جمهور جدید شما بی‌خود شده اید. اما از فرزندش دست بکشید".

"استراتیژی جدید SNL؟ زور تان به ترامپ نمی‌رسد، پس به بارون ده ساله چسپیده اید؟ این بامزه نیست!"- ساریتا فولنسیو.

Saturday Night Live یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین برنامه‌های کمیدی در امریکا می‌باشد. یکی از اهداف اصلی این برنامه تمثیل وضعیت سیاسی در کشور می‌باشد. چنانکه در هنگام مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا، کیت ماکینون چندین بار در نقش هیلاری کلینتون و الک بالدوین در نقش دونالد ترامپ ظاهر شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала