دولت کوچک لیبرلند امیدوار است که امریکا کشورش را به رسمیت بشناسد

© REUTERS / Antonio Bronicدولت کوچک لیبرلند امیدوار است که امریکا کشورش را به رسمیت بشناسد
دولت کوچک لیبرلند امیدوار است که امریکا کشورش را به رسمیت بشناسد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت لیبرلند در قاره اروپا موقعیت دارد که هنوز به رسمیت شناخته نشده است، و امیدوار است که دولت جدید ایالات متحده امریکا این دولت را به رسمیت بشناسد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از واشنگتن پست، دولت لیبرلند در قاره اروپا موقعیت دارد که هنوز به رسمیت شناخته نشده است، و امیدوار است که دولت جدید ایالات متحده امریکا این دولت را به رسمیت بشناسد، این کشور کوچک منطقه اى است كه از آوريل 2015 خودمختارى خویش را اعلام كرده است. ليبرلند در كرانه غربى رود دانوب و در بین کشور های كرواسى و صربستان موقعیت دارد. هيچ يك از كشورهاى همسايه نسبت به اين دولت خودمختار حق كنترل را از خود نشان نداده اند. ویت ایدلیچکا (Vit Jedlicka) رييس جمهور ليبرلند گفته است: آنچه که ما منتظرش هستیم، حمايت بى سر و صدا هست، همان كارى كه خودمان برای دولت خود انجام ميدهيم. ما همينطور اميدوار هستیم كه لیبرلند طی دو سال آینده به طور كامل به رسميتشناخته شود. حدود 20 نفر از كارمند دولت ليبرلند به امريكا رفته اند تا بتوانند به طور مستقيم شاهد تحليف دونالد ترامپ باشند، و بليط هاى اين مراسم را با واسطه در ايالات متحده تهيه كرده اند. 
نمايندگان ليبرلند اميدوارند كه ديدگاه دونالد ترامپ در سياست خارجى اش شانس این را به كشورشان بدهد تا دولت و کشور شان به رسميت شناخته شود.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала