ترامپ در مورد موثریت شکنجه صحبت کرد

© AP Photo / Richard Drewترامپ در مورد موثریت شکنجه صحبت کرد
ترامپ در مورد موثریت شکنجه صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ در مصاحبه با شبکه خبری ABC اعلام کرد.شکنجه یک ابزار موثر در اخذ اعتراف است.

به گزارش سپوتنیک، رهبر کاخ سفید توضیح داد«من با مقامات بلند رتبه استخبارات صحبت کردم و از آنها پرسیدم: شکنجه بطور موثر کار میدهد؟ آنها جواب دادند"البته بلی».به گفته وی،حل سوال  استفاده از شکنجه در مقابل رهبر پنتاگون جیمز ماتیس و ریس سازمان سیا مایک  پیم پیو قرار دارد و خود ترامپ برآورد های آنها را راهنمایی خواهد کرد.

ترامپ با خشم گفت«وقتی آنها مردم ما را شلیک میکنند و سر آنها را از تن جدا میکنند،وفتی آنها به دلیل عیسوی بودن در شرق میانه  سرآنها را قطع میکنند،وقتی "داعش" کارهایی را انجام میدهند که هیچ کس و هرگز از قرون وسطی نشنیده است،من باید شنکنجه با آب را به شدت انتقاد کنم؟ آنها همه کار را میکنند ،برای ما هیچ کاری ممکن نیست؟»

 در سخنرانی او جان مک کین ریس کمیته خدمات نظامی و سناتور آریزونا واکنش نشان داد.«ما به شکنجه باور نداریم. ریس جمهور هر حکمی را که میخواهد بگذار که امضا کند،اما قانون قانون است.درایالت متحده امریکا شکنجه دیگر نخواهد بود».

رهبر امریکا همچنین ذکر کرد ،که  از بررسی امکان از سرگیری کار زندان های مخفی سیا در خارج از کشور راهدایت داده است.این سند  نیاز از سرگیری برنامه بازجویی تروریست های خارجی با نقوذ در خارج از امریکا  و بازداشت آنها در مکان های خاص و موثر بودن چنین زندان ها تحت نظارت سیا را توصیه میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала