بارک اوباما می تواند ازانتشار خاطرات خود حدود 20 میلیون دالر دریافت کند

© Sputnik / Photohost-agency /  مراجعه به بانک تصاویر بارک اوباما می تواند ازانتشار خاطرات خود حدود 20 میلیون دالر دریافت کند
بارک اوباما می تواند  ازانتشار خاطرات خود حدود 20 میلیون دالر دریافت کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارک اوباما میتواند از نشر کتاب خاطرات خود 20 ملیون دالر ویا بیشتر از آن دریافت کند.

به گزارش سپوتنیک،این ارزیابی را  ،استر نیوبرگ ریس  گروه چاپ و نشر آژانس International Creative Management Partners که با شخصیت های خلاق صنعت فیلم،تلویزیون،موسیقی،  ادبیات و سر گرمی ها کار میکند در مصاحبه با مجله هالیوود ریپورتراعلام کرد.

او گفت:«هیچ شکی نیست که خاطرات اوباما  قیمت تر ار خاطرات هر ریس جمهور دیگر ارزیابی شود».

با توجه به نشرات، مورخ جولیان زلیزر،از دانشگاه پرینستون ،که نهاد های ریاست جمهوری امریکا را مطلعه میکند نیز با این ارزیابی هم نظر است.

به نظر وی ،برای اوباما نسبت به  ریس جمهور های پیشین علاقمندی بیشتر وجود دارد «هم از طرف  محافظه کاران که واقعآ از او متنفر اند و هم از طرف لیبیرال ها ،که کار های انجام داده اورا تحسین میکنند». خانم زلیزر معتقد است،که برای کتاب  اوباما ،نسبت به کتاب  بیل کلینتون و جورج بوش پسر بیشتر حق الزحمه پیشنهاد میکنند.

جورج بوش در آن زمان از کتاب خاطرات خود "تصمیم گیری های کلیدی"،که در سال 2010  از چاپ برآمد وبیشتر از 2,6نسخه فروخته شد 7 ملیون دالر به دست آورد.

کلینتون از خاطرات خود بنام "زندگی من" که در سال 2001 به تعداد 2,2ملیون نسخه چاپ شد 15 ملیون دالر بدست آورد که این رکورد در بین ریس جمهور های سابق امریکا شمرده میشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала