ترامپ: هنوز برای صحبت‌کردن درمورد لغو تحریم‌ها علیه روسیه زود است

© REUTERS / Carlos Barriaترامپ: هنوز برای صحبت‌کردن درمورد لغو تحریم‌ها علیه روسیه زود است
ترامپ: هنوز برای صحبت‌کردن درمورد لغو تحریم‌ها علیه روسیه زود است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده امریکا در کنفرانس خبری با ترزا می نخست وزیر بریتانیا اعلام کرد که برای صحبت کردن درمورد لغو تحریم‌ها علیه روسیه هنوز زود است.

خبرنگاران از ترامپ پرسیدند؛ آیا وی با ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه مذاکره خواهد کرد، و آیا وی برای لغو تحریم‌ها علیه روسیه آماده است. ترامپ در جواب گفت:" چنانکه من میدانم، قرار است با پوتین تماس داشته باشیم، ببینیم به چی می‌انجامد. آنچه درمورد تحریم‌ها است، هنوز زود است در این باره صحبت کنیم، اما ما امیدوار هستیم که با تمام کشورها روابط خوب داشته باشیم".

رییس جمهور امریکا افزود:" ضمانتی وجود ندارد، اما اگر ما قادر به این کار شویم، این یک کار مثبت خواهد بود".

دونالد ترامپ یک بار دیگر تکرار کرد که امیدوار است با رییس جمهور روسیه "روابط فوق‌العاده" داشته باشد.

وی وعده داد درباره اینکه چگونه روابط با روسیه توسعه خواهند یافت، "بعداً حکایت" خواهد کرد.

قبل از این کلین کانوی مشاور رییس جمهور ایالات متحده امریکا در یک مصاحبه با شبکه تلویزیونی Fox News اعلام کرده بود که مسئله لغو تحریم‌ها علیه روسیه در زمینه "بهبود روابط" با کشورهای مختلف، مورد بحث قرار دارد. ترامپ چندین بار اعلام کرده است که قصد دارد برای عادی‌سازی روابط با روسیه از هیچ تلاشی دریغ نکند. به گفته رییس جمهور ایالات متحده امریکا، این به نفع هر دو طرف خواهد بود.

این درحالیست که گروهی از سناتوران در پی پیشنهاد و تصویب یک قانون جدید اند که ترامپ را از لغو تحریم‌ها علیه روسیه، سلب صلاحیت کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала