خبر که سکته اسد را تکذیب کرد

© REUTERS / SANAبشار اسد: تهران تکنیک آلات نظامی را در اختیار ما می گذارد
بشار اسد: تهران تکنیک آلات نظامی را در اختیار ما می گذارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار با تعدادی از صنعتگران دمشق و حومه آن: اراده زندگی سوری ها یکی از مهمترین عوامل پایداری سوریه است

اسپوتنیک به نقل از سانا، رئیس جمهور دکتر بشار اسد با تعدادی از صنعتگران سوری که در جریان بحران کارخانه هایشان را از دست دادند و اکنون در کارگاه های کوچک کسب و کار را از سر گرفته اند، دیدار کرد.

در این دیدار مشکلاتی که  صنعتگران در شرایط بحران با آن روبرو هستند و راهکارهایی که میتوان برای پشت سر گذاشتن این مشکلات مطرح کرد، بررسی شد.

رئیس جمهور دکتر بشار اسد در این دیدار گفت: اراده زندگی سوری ها یکی از مهمترین عوامل پایداری سوریه است، صنعتگران سوریه که به رغم خسارات پایداری کرده اند و به کار خود ادامه داده اند مایه فخر  هستند؛ زیرا جنگی که سوریه با آن روبروست، فقط منحصر به بُعد نظامی نیست؛ بلکه ابعاد دیگری از جمله اقتصاد دارد، پافشاری و اصرار صنعتگران سوری بر ادامه کسب و کار و فعالیت های خود تاثیر مثبتی در حفظ چرخه اقتصادی سوریه دارد.

صنعتگران سوری نیز در این دیدار درباره خساراتی که کارخانه های شان در جریان جنگ دیده‌اند و نحوه ادامه فعالیتشان با بشار اسد گفتوگو و تاکید کردند که به رغم دشواری‌ها به کار خود ادامه می‌دهند و برای بازگشت به سطح تولید سابق سوریه و بازگشت به بازارهای عربی و جهانی مصمم هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала