تعرض نیرو های اسد بر داعش

© Sputnik / Andrey Stenin /  مراجعه به بانک تصاویر به عقیده برلین، روسیه و ایران دارای نقش کلیدی در روند حل مساله سوریه هستند
به عقیده برلین، روسیه و ایران دارای نقش کلیدی در روند حل مساله سوریه هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک به نقل از سانا: اردوی جمهوری عربی سوریه با انجام عملیات دقیق علیه تاسیسات و تجمعات گروه تروریستی “داعش” در دیر الزور، تعدادی زیادی تروریست های خارجی را کشته و زخمی کرد.

اسپوتنیک به نقل از سانا: اردوی جمهوری عربی سوریه با انجام عملیات دقیق علیه تاسیسات و تجمعات گروه تروریستی "داعش" در دیر الزور، تعدادی زیادی تروریست های خارجی را کشته و زخمی کرد.

خبرنگار سانا در دیر الزور گفت که: قطعات ارتش و نیروهای مسلح با استفاده از توپخانۀ سنگین و راکت اندازها، یک مخفیگاه متعلق به گروه "داعش" را در اطراف کوه ثرده واقع در حومه جنوبی است، تحت آتش گرفتند.

خبرنگار سانا افزود: این ضربات موجب انهدام یک موتر مجهز به سلاح سنگین و هلاکت تعدادی از تروریست های"داعش"، شد.

خبرنگار سانا اشاره کرد: طیارات ارتش جمهوری عربی سوریه با انجام حملات سنگین به اماکن تجمع و حرکت های گروه تروریستی"داعش" در محله «عمال» و اطراف منطقه «مقابر»، چند موتر تیز رفتار مجهز به توپخانه ها را نابود کرد و شماری از تروریست های این گروه تروریستی را به قتل رساند.

همچنین، قطعات ارتش سوریه با همکاری نیروهای حمایتی، با گروه های تروریستی وابسته به گروه "داعش" در روستای «طابیه جزیره» واقع در اطراف شمالی شهر دیر الزور است، درگیر شدند.

این درگیری موجب هلاکت تعدادی از تروریست ها شد که بعضی از آنها تابعیت خارجی دارند و از جمله آنها تروریست عراقی موسوم به /أبو جراح الكويتی/و تروریست ها: /مجد خليل الجدعان/، /عبدالله جمال العفر/، /مجود حماد القريش/،/مالك قيس الجلال/ می باشند.

 

همچنین، بر اثر انفجار یک مین کارگذاشته شده توسط افراد مقاومت شعبی در منطقه شرقی از شهر البوکمال، 3 تروریست وابسته به گروه تروریستی "داعش" که یکی از آنها تابعیت عراق است، به هلاکت رساندند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала