هکرها ترامپ را تهدید کردند

© REUTERS / Kevin LamarqueU.S. President Donald Trump announces his nomination of Neil Gorsuch to be an associate justice of the U.S. Supreme Court at the White House in Washington, D.C., U.S., January 31, 2017.
U.S. President Donald Trump announces his nomination of Neil Gorsuch to be an associate justice of the U.S. Supreme Court at the White House in Washington, D.C., U.S., January 31, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه هکری انانیمس خواستار اقدامی جهانی برای مقابله با "استبداد" دونالد ترامپ شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، روزنامه دیلی میل می نویسد، گروه هکری انانیمس (ناشناس) سه‌شنبه در یکی از حساب‌های توئیتری خود پیامی با هشتک  #BDStheUS منتشر کرد؛ به معنای «بایکوت، محروم و تحریم کردن امریکا» این گروه هکری از شهروندان امریکایی خواسته تا با فرمان ممنوعیت مسافرتی دولت ترامپ مخالفت کنند و کالاهای امریکایی را بایکوت کنند.

U.S. President Donald Trump signs a memorandum to security services directing them to defeat the Islamic State in the Oval Office at the White House in Washington, U.S. January 28, 2017 - اسپوتنیک افغانستان
مشاور ترامپ: فرمان دونالد ترامپ در باره مهاجرت به طور خاص بر ضد مسلمانان نیست

این گروه تاکید دارد، که دولت ترامپ باید به دلیل «خطری» که امریکا برای جهان ایجاد می‌کند، تحریم شود. به گفته این گروه، باید اقدامی جهانی در این رابطه صورت بگیرد.

در بیانیه انانیمس آمده است: ما از جامعه بین‌المللی با هر پیش زمینه و ایدئولوژی‌ و هر دین و اجتماعی می‌خواهیم تا با این دیوانگی که از امریکا نشات گرفته است، مقابله کنند.

ما خواستار بایکوت جهانی محصولات ساخت امریکا هستیم و از شما می‌خواهیم، که با تماس با نمایندگان و اعضای پارلمان و کنگره از مناطق خود، خواستار اعمال تحریم‌هایی علیه رژیم ترامپ شوید. ما از شما می‌خواهیم تا در محروم کردن امریکا شریک باشید. بایکوت، محروم و تحریم‌ کردن را تا زمانیکه رژیم ترامپ را به پای میز عدالت نیاورده‌اید، ادامه دهید.

هکرهای انانیمس پیش از این هم نکته‌هایی درباره چگونگی هک کردن تیلیفون همراه اندرویدی ترامپ منتشر کرده بودند. این گروه همچنین تهدید کرده «اطلاعات محرمانه» از پیوند ترامپ با روسیه را فاش می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала