فتوای اسامه بن لادن برای خودارضایی اعضای القاعده

© AP Photo / Anonymousفتوای اسامه بن لادن برای خودارضایی اعضای القاعده
فتوای اسامه بن لادن برای خودارضایی اعضای القاعده - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته سازمان اطلاعات مرکزی امریکا، اسامه بن لادن رهبر پیشین القاعده در پی یک فتوی خاص به اعضای این گروه در شمال افریقا اجازه خودارضایی داده بود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری رها، به تازگی سازمان اطلاعات مرکزی امریکا یا (سیا) دوازده میلیون برگ سند طبقه بندی شده محرمانه متعلق به سال های 1947-1990 را پس از موافقت ارگان‌های عدلی امریکا از رده طبقه بندی محرمانه خارج کرده است.

براساس یکی از این اسناد، اسامه بن لادن رهبر پیشین گروه القاعده به اعضای این گروه در شمال افریقا در فتوایی اجازه داده بود تا خودارضایی کنند.

اسامه بن لادن در زمان حیاتش در نامه ای به رهبر این گروه در شمال افریقا گفته بود: "این نامه مربوط به مشکل برادران است که در تجرد و بی زنی در آن منطقه بدلیل شرایط موجود که بر آنها تحمیل شده بسر می برند. من نامه ای به شیخ داکتر ایمن الظواهری نوشته ام و با او در این خصوص مشورت کرده ام. داکتر ایمن الظواهری نیز عقیده اش را نوشته است. همانطور که می بینیم، ما هیچ مخالفتی نداریم از اینکه به برادران بگوییم در این شرایط دشوار می توانند خود ارضایی (استمناء) کنند. اجداد ما این کار را برای جامعه نیز تایید کرده اند. آنها به جوانان اجازه داده اند تا در شرایط دشوار خود ارضایی کنند. هیچ شکی نیست که برادران نیز هم اکنون در چنین شرایطی قرار دارند".

اسامه بن لادن رهبر پیشین گروه تروریستی القاعده در یکم ماه می سال 2011 در شهر "ابت آباد" در 50 کیلومتری شمال شهر اسلام آباد پاکستان توسط یک عملیات ویژه نیروهای امریکایی کشته شد.

او پس از حملات یازدهم سپتامبر در امریکا، تحت تعقیب بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала