تاکید سران جمعیت بر حفظ یک‌پارچگی‌شان

© Photo / ریاست اجراییهتاکید سران جمعیت بر حفظ یک‌پارچگی‌شان
تاکید سران جمعیت بر حفظ یک‌پارچگی‌شان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک، کابل: اعضای حزب جمعیت اسلامی افغانستان، در نشستی بر یک‌ پارچگی رهبران جهادی به ویژه اعضای این حزب تاکید کرده‌اند.

دفتر عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، با اعلام این خبر می‌گوید که این نشست پس از شام جمعه در منزل صلاح‌الدین ربانی رییس حزب جمعیت و وزیر امور خارجه افغانستان برگزار شد.
دفتر آقای عبدالله در اعلامیه‌ای بدون ارایه جزییات بیشتر از این نشست، گفته است که شرکت‌کنندگان در این نشست روی وضعیت جاری افغانستان بحث‌های «همه‌جانبه» داشته و بر وحدت و یک‌پارچگی میان بزرگان حوزه جهاد و مقاومت به ویژه اعضای جمعیت اسلامی تاکید کردند. جزییات بیشتری در این باره ارایه نشده است.
در این نشست عبدالله عبدالله رییس اجراییه حکومت وحدت ملی، احمد ضیا مسعود معاون جمعیت اسلامی و نماینده فوق‌العاده رییس جمهور در امور اصلاحات و حکومت داری خوب، عطا محمد نور ریيس اجرایی جمعیت اسلامی و سرپرست ولایت بلخ، محمد اسماعیل خان عضو شورای رهبری جمعیت اسلامی، محمد یونس قانونی معاون پیشین ریاست جمهوری، بسم‌الله محمدی وزیر دفاع پیشین، عبدالستار مراد وزیر اقتصاد، امرالله صالح رییس پیشین امنیت ملی و رییس روند سبز، فضل‌احمد معنوی رییس پیشین کمیسیون انتخابات و شمار دیگری از اعضای ارشد این حزب شرکت داشته‌اند.
این نشست در حالی برگزار می‌شود که اخیرا روابط میان اشرف‌غنی رییس‌جمهور و عطامحمد نور از اعضای کلیدی حزب جمعیت اسلامی در باره چگونگی تقسیم قدرت بیشتر شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала