لاکهید مارتین از نقش ترامپ در مذاکرات درمورد F-35 صحبت کرد

© Flickr / DVIDSHUB لاکهید مارتین از نقش ترامپ در مذاکرات درمورد F-35 صحبت کرد
لاکهید مارتین از نقش ترامپ در مذاکرات درمورد F-35 صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت تولید کننده لاکهید مارتین اعلام کرد،اندازه کل کاهش قیمت درقرار داد برای تامین جنگنده های نسل پنجمF-35 پنتاگون به میزان 728 ملیون دالر است .

به گزارش سپوتنیک، در نشرات این شرکت گفته شده است:"ما خوشهالیم که با وزارت دفاع ایالات متحده امریکا  درتحویل 90 هواپیما F-35 به توافق رسیدیم.  دراین توافق  728 ملیون دالر صرفه جویی شد که نزدیک به 8 در صد کاهش در مقایسه با قرار دادهای قبلی ما است.

 در اعلامیه گفته شده "اشتراک شخصی دونالد ترامپ ریس جمهور امریکا در برنامه F-35 ،در مذاکرات سرعت بخشیده  و توجه ما را به کاهش قیمت متمرکز ساخت. این توافقات در طول چند هفته به پایان رسید و نشان دهنده یک صرفه جویی قابل توجهی در مقایسه با قرار دادهای قبلی است. این یک معامله خوب برای مالیات دهندگان امریکایی ،کشور ما،کمپنی ما و تامین کنندگان ما است".

همچنین شرکت لاکهید مارتین گزارش داد،که توافقات  این شرکت را قادر بر ایجاد 1800 جای کار در تگزاس و حمایت  از هزاران شغل در شرکت های مصروف در زنجیره های تکنالوژی شده است.

قابل ذکر است که روز جمعه اسپایسر سخنگوی کاخ سفید  ارقام پایین تر صرفه جویی (455)ملیون دالر را یاد آور شده بود. اما ممکن است او صرفه جویی  از دسته اول 55 هواپیما را گفته باشد. به گفته او تخفیف در قیمت اولی 7,5 در صد بود.

پیش از این ترامپ کاهش هزینه جنگنده های F-35 که به نیرو های ایالات متحده تحویل داده میشود را وعده داده بود.برنامه F-35 که توسط شرکت لاکهید مارتین پیاده میشود برای مالیه دهندگان در حدود 400 ملیار دالر تمام شده است.ترامپ لغو ساخت و ساز این هواپیما را تهدید کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала