در کندز یک دختر 17 ساله که دو ماه در قید یک آدم ‌ربا بود، آزاد شد

عضو شوید
مقام‌های امنیتی کندز می‌گویند که یک دختر 17 ساله را از مربوطات حوزه چهارم شهر کندز بعد از دو ماه از نزد یک آدم ‌ربا آزاد ساخته‌ اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری اطلس، ویس الدین تلاش مدیر عمومی مبارزه با جرایم جنایی قوماندانی امنیه کندز در یک کنفرانس خبری  امروز شنبه به رسانه‌ها گفت که این دختر جوان دو ماه قبل از منطقه‌ای ابراهیم‌خیل شهر کندز از سوی یک‌جوان به اسم نور آغا ربوده شده بود، که در اثر سعی و تلاش پرسونل مدیریت عمومی مبارزه با جرایم جنایی این ولایت از چنگ اختطافچی آزاد گردید.

آقای تلاش ادعا کرد که در این مدت زمان از سوی فرد اختطافچی بر این دختر تجاوز جنسی نیز صورت گرفته است.

وی افزود:" این دختر به مدت دو ماه در سرِ دوره شهر کندز در یک خانه نگهداری می‌شد که بر وی تجاوز جنسی نیز صورت گرفته و برادر این جوان نیز تلاش داشت بالای این دختر تجاوز کند که موفق نشده بود و از منزل مظنون قضیه یک میل تفنگچه، یک میل تفنگ چره‌ای، یک دست‌بند پولیس و مقدار پودر بدست آمده‌است".

وی افزود که این دختر پس از رهایی از چنگ رباینده در خانه امن ریاست امور زنان کندز به سر می‌بُرد، اما بر اساس تقاضای والدین اش، به آن‌ها سپُرده شد.

در همین حال یاسمین نام دختری‌که پس از دو ماه اختطاف از قید رباینده آزاد شده مدعی است که نور آغا نام جوانی که وی را اختطاف کرده بود بالایش تجاوز جنسی نیز کرده‌است.

وی گفت:" من را در دهن دروازه خانه ما بی‌هوش کردند و دیگر نفهمیدم وقتی که به هوش آمدم در خانه همین دو برادر با تفنگچه وتفنگ چره‌ای بالای سرم ایستاد بودند و حتی تا تشناب هم که می‌رفتم برادرش مرا تعقیب می‌کرد که فرار نکنم و خود این بچه بر من تجاوز می‌کرد و برادرش تنها به جانم دست می‌زد".

با این همه پدر و مادر این دختر می‌گویند، نور آغا نام جوانی که دختر آنان را اختطاف کرده بود، با وی روابط فامیلی و شناختی قبلی ندارند، و از دولت می‌خواهند، شخصی را که دختر آن‌ها را اختطاف و مورد تجاوز جنسی قرار داده به کیفر اعمالش برساند.

مقام‌های قوماندانی امنیه کندز می‌گویند که هم اکنون این قضیه تحت بررسی جدی آنان قرار دارد و بعداً به‌خاطر تحقیقات بیش‌تر به ارگان‌های عدلی و قضایی سپرده می‌شود.

این در حالیست که سازمان عفو بین الملل اخیراً به خاطر افزایش خشونت علیه زنان در افغانستان شدیداً ابراز نگرانی کرده‎است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала