مقامات امریکایی به طفل ایرانی اجازه عملیات در امریکا را میدهند

© Sputnik / Varvara Gert'eمقامات امریکایی به طفل ایرانی اجازه عملیات در امریکا را میدهند
مقامات امریکایی به طفل ایرانی اجازه عملیات در امریکا را میدهند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اندریو کومو والی ایالت نیویارک اعلام کرد که مقامات امریکایی به طفل ایرانی که نیاز به اجرای عملیات عاجل جراحی دارد، اجازه میدهند به ایالات متحده امریکا بیاید.

به گزارش اسچوتنیک به نقل از اسوشتید پرس، خانواده این طفل قبلاً تصمیم داشت تا در دوبی ویزه سیاحت امریکا بدست بیاورند، اما به دلیل فرمان ضد مهاجرت دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده امریکا، قادر به این کار نشدند. و خانواده فاطمه رشاد دختر نوزاد ایرانی مجبور به برگشت به ایران شدند.

به گفته یکی از نزدیکان این خانواده که در پورتلند امریکا زندگی می‌کند، داکتران ایرانی به والدین این دختر گفته بودند که وی نیاز به حد اقل یک عملیات جراحی قلب دارد، در صورتیکه این عملیات انجام نشود، این دختر نوزاد خواهد مرد.

والی نیویارک شام روز جمعه در یک اعلامیه گفت:"شام امروز از اینکه اطلاع یافتیم، که مقامات فدرال به فاطمه رشاد و خانواده اش اسناد لازم جهت آمدن شان به ایالات متحده امریکا داده اند، خرسند شدیم".

هفته گذشته دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده امریکا فرمانی را امضا کرد که براساس آن پذیرش پناهجویان الی 120 روز توقف داده شده، بعضی قوانین ورود به امریکا مشکل شده و همچنان الی 90 روز ورود اتباع عراق، ایران، سوریه، سودان، یمن، لیبیا و سومالی به ایالات متحده امریکا متوقف شده است. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала