دانشمندان و آموزگاران ایتالیایی از بی سوادی جوانان شکایت دارند

© Fotolia / fabiomaxНациональный флаг Италии в Риме
Национальный флаг Италии в Риме - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گروه بزرگی از استادان برجسته دانشگاه های ایتالیا، دانشمندان و روزنامه نگاران از مقامات این کشور خواستند، که سطح سواد را در میان دانش آموزان و دانشجویان افزایش دهند.
Миланский собор в Италии - اسپوتنیک افغانستان
9 راهبه صومعه میلان پس از پناه دادن مهاجران، باردار می باشند

به گزارش اسپوتنیک، به تعداد 600 تن از استادان برجسته دانشگاه ها، دانشمندان و روزنامه نگاران سراسر ایتالیا با فرستادن نامه سرگشاده به نخست وزیر، وزیر آموزش و پرورش و مجلس از آنها خواستار افزایش سطح سواد در میان دانش آموزان و دانشجویان آن کشور شدند.

در سطر نخست این نامه چنین نوشته شده است:- "چندین سال است که دانش آموزان پس از پایان مکتب درست به ایتالیایی خوانده و نوشته و سخن گفته نمی توانند. استادان دانشگاه مدت زیادی است، که با این مشکلات مواجه می باشند. این دانش جویان به مانند دانش آموزان صنف سوم ابتدایی مکتب در نوشتن و خواندن مشکل دارند. برای رفع این مشکل برخی از دانشگاه ها برای کسانی که مشکل در نوشتن و خواندن دارند صنف های آموزش زبان ایتالیایی برگزار می کنند".

برای بیرون رفت از این وضعیت غم انگیز نویسندگان این نامه چنین پیشنهاداتی را به مقامات ارائه نموده اند: آموزگاران مکتب های ابتدایی باید در امتحانات شرکت کنند، آموزگاران سالمند نیز باید در آزمایش آموزگاری شرکت کنند. در حالت دوم می توان مانند روسیه پس از صنف نهم امتحان زبان از تمام دانش آموزان گرفت.

From left to right are: Reichsmarschall and President of the Reichstag Hermann Goering, Italian Foreign Minister Count Ciano and Italian Fascist Leader Benito Mussolini shaking hands with Prime Minister of Great Britain Neville Chamberlain during the Four Power Conference held in autumn 1938 in Munich, Germany. Others not identified - اسپوتنیک افغانستان
نواسه موسولینی نماینده پارلمان اروپا شد

در یک نظر سنجی معلوم شد، که ده درصد از خانواده ها در ایتالیا تقریبا هیچ در خانه خود کتاب نگه نمی دارند و به طور متوسط 46 درصد از نوجوانان از سن 11 تا 14 سال در سال یک کتاب را مطالعه نمی کنند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала