الیور استون: کارگردانی مناقشه اکراین در دستان سیا است

© Photo / Nikolay Lazarenko/President of the Ukraine Press-ServiceВице-президент США Джо Байден и президент Украины Петр Порошенко на встрече в Киеве
Вице-президент США Джо Байден и президент Украины Петр Порошенко на встрече в Киеве - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الیور استون کارگردان امریکایی اعلام کرد: سیا صحنه گردان مناقشه مسلحانه در شرق اکراین است و نقشه ها را در این منطقه طراحی کرده است.
Президент Украины Петр Порошенко во время встречи с Государственным секретарем США Джоном Керри в Киеве - اسپوتنیک افغانستان
پروشنکو و ترامپ خواستار آتش بس در دنبس شدند

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، استون در گفت و گو با شبکه اول تلویزیون روسیه از دونالد ترامپ رئیس جمهوری امریکا خواست تا اسناد محرمانه در باره حوادث اکراین را منتشر کند.
استون که فیلم «اکراین در آتش» را ساخته و برترین جایزه جشنواره ونیز در ایتالیا را نیز برده است، در این مصاحبه که روز دوشنبه پخش شد، گفت: مساله اصلی این است که مردم امریکا از حقایق اکراین خبری ندارند و اگر جای ترامپ بودم اطلاعات واقعی را منتشر می کردم. 
کارگردان امریکایی با بیان اینکه دولت کنونی اکراین از همان آغاز مسئولیت خود بسیار عجیب رفتار می کرد، افزود: برای بسیاری در اکراین، دولت غیرقانونی است زیرا به آن رای نداده اند.
وی گفت: آنها (دولتی ها) نماینده جناح راستگرای افراطی و به شدت آلوده به فساد مالی هستند و از خارج کنترل می شوند. 
کارگردان امریکایی گفت: در اکراین دمکراسی نمی بینم و تمام قدرت در دست عده معدودی متمرکز شده است. دولت این کشور از غرب کمک مالی می گیرد که از دولت ها و بخش خصوصی تامین می شود.

روسیه از کیف خواست که به صورت فوری تحریکات نظامی در دنباس را متوقف کند - اسپوتنیک افغانستان
روسیه از کیف خواست که به صورت فوری تحریکات نظامی در دنباس را متوقف کند

ویلیام الیور استون کارگردان، نویسنده و تهیه کننده امریکایی که برای کارگردانی فیلم هایی در مورد جنگ ویتنام به شهرت جهانی رسید، تاکنون دو بار موفق به دریافت جایزه اسکار شده است. 
مناطق شرق اکراین از سال 2014 با سقوط حکومت ویکتور یانوکوویچ رئیس جمهوری وقت، شاهد حرکت های جدایی طلبانه است. این کشور و غرب روسیه را عامل تشویق جدایی طلبی می دانند، ولی مسکو این ادعا را رد و اعلام کرده، براساس توافق های بین المللی طرفین باید به مذاکرات برای رسیدن به توافق ادامه دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала