کاخ سفید حملات تروریستی را که رسانه ها از نشر آن خودداری می کردند، منتشر کرد

© Sputnik / Ekaterina Chesnokovaکاخ سفید
کاخ سفید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاخ سفید یک لیست از اقدامات تروریستی را که رسانه ها از نشر آن خود داری می کردند، منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، این لیست شامل حوادث کمتر شناخته شده و حملات که در جهان به سرخط خبرها تبدیل شدند، می باشند.

Президент Исламской Республики Иран Хасан Рухани и президент РФ Владимир Путин в Баку - اسپوتنیک افغانستان
وال استریت ژورنال: واشنگتن قصد دارد بین مسکو و تهران «شکاف ایجاد» کند

پیش از این دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در دیدار که با ارتش این کشور در ایالت فلوریدا داشت، رسانه ها متهم به پنهان نمودن حملات نمود و گفت:- "این واقعیت است که حملات تروریستی گزارش نمی شود و در بسیاری از موارد رسانه ها بسیار ناعادلانه گزارش دهی می کنند".

این فهرست شامل 78 حمله تروریستی که از سپتمبر 2014 تا دسمبر 2016 رخ داده است، می باشد. در میان این حملات چندان از حملات بزرگ تروریستی خبری نیست. مانند زخمی شدن یک شهروند دانمارکی در ماه نومبر 2014 در عربستان سعودی و یا زخمی شدن دو شهروند ایالات متحده امریکا در این کشور وجود دارد.

در این فهرست همچنان انفجار هواپیمای مسافربری روسیه در سینا که در اکتوبر 2015 در آن 224 نفر کشته شد، نیز گنجانیده شده است. همینطور حملات تروریستی پاریس که حداقل 129 نفر در پایان سال 2015 کشته شدند نیز آمده است. حملات تروریستی استانبول که در ماه جون سال 2016 صورت گرفت که در اثر آن 45 نفر کشته شدند و حمله به شهر نیس که در ماه جولای سال 2016 رخ داد و در نتیجه 84 نفر کشته شدند نیز در این لیست گنجانیده شده است.

Американцы в ожидании начала церемонии инагурации президента США Дональда Трампа в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
کاخ سفید پوشش نامناسب رسانه ها را پاسخ می دهد

شان اسپایسر نماینده رسمی دولت امریکا پیش از این گفته بود، که آنها در حال آماده سازی یک لیست از اقدامات تروریستی که پوشش رسانه ای مناسب دریافت نکرده اند، می باشند.

 

 

اسپایسر گفت، که پیش از این این وقایع در صفحات اول رسانه ها به نشر می رسیدند، اما در حال حاضر نظر به حملات مکرر این حملات به یک چیزی عادی تبدیل شده است و به همین خاطر برخی از رسانه ها توجه کافی به این رخدادها نمی کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала