امریکا برنامه دکترین هسته ای خود را بازنگری میکند

© Fotolia / Romolo Tavaniبم اتم
بم اتم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قومندان نیروی هوایی امریکا جنرال دیوید گالدفین، بیان داشت که ایالات متحده قصد دارد ، دکترین خود را در استفاده از تسلیحات هسته ای در بهار امسال بازنگری نماید.

به عقیده گالدفین ، قومندان جدید امنیت ملی « دیدگاه جدید و تازه ای» در بسیاری مسائل از جمله در استفاده از تسلیحات هسته ای دارد.
به گزارش اسپوتنیک، یک منبع در وزارت امور خارجه روسیه به رسانه ها اعلام کرد. اواخر سال 2016 رئیس جمهور امریکا دونالد ترامپ برای تقویت و توسعه ی پتانسیل هسته ای ایالات متحده سخنرانی کرد. روسیه امیدوار است که گزینه ی جدید هسته ای امریکا امکان استفاده بی حد و اندازه از تسلیحات هسته ای را در نظر نداشته باشد.
اسپوتنیک گزارش می دهد: دکترین جدید واشنگتن امکان استفاده از تسلیحات هسته ای را در شرایطی که منافع مهم و حیاتی ایالات متحده در خطر باشد ، شامل می شود.
نماینده وزارت امور خارجه تاکید کرد که هیچ گونه وضاحت در این مورد وجود ندارد. هیچ کس نمی داند که معنای آن چیست. این مسئله برای خود دولت امریکا مشخص است. و در واقع دکترین امریکا با روسیه فرق دارد، برای آنکه در دکترین روسیه وظایف در صورت احتمال استفاده از تسلیحات هسته ای کاملاً مشخص میباشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала