مخالفت رئیس کانگرس ایالات متحده با حذف تحریم های روسیه

© AP Photo / Susan Walshمخالفت رئیس کانگرس ایالات متحده با حذف تحریم های روسیه
مخالفت رئیس کانگرس ایالات متحده با حذف تحریم های روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پل رایان رئیس کانگرس امریکا با حذف تحریم های روسیه مخالفت کرد.

پل رایان رئیس کانگرس امریکا با حذف تحریم های روسیه مخالفت کرد.

پل رایان رئیس کانگرس ایالات متحده گفت: هیچ شکی در مورد بهبود روابط میان واشنگتن و مسکو ندارد.

رئیس کانگرس امریکا  در مصاحبه  روز چهارشنبه با شبکه تلویزیون "PBS." با حذف تحریم ها علیه روسیه مخالفت ورزید. وی گفت:" من از  این موضع حمایت نمیکنم.  فکر می کنم تحریم ها علیه روسیه خیلی دیر اعمال شده و من معتقدم که باراک اوباما رئیس جمهور پیشین امریکا تحریم های مربوط به حملات سایبری روسیه را باید یک سال قبل اعمال می کرد.

وی همچنان تاکید کرد که مخالف  تصمیم دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا در مورد لغو تحریم ها علیه روسیه می باشد.  به گفته وی" واقعیت این است آنچه رئیس جمهور ترامپ تلاش دارد انجام دهد بسیار با آنچه دو رئیس جمهور پیشین امریکا در رابطه با روسیه انجام دادند، متفاوت است. وی معتقد است که این تلاشها فایده ای نخواهد داشت. به گفته وی،  جورج دبلیو بوش، اوباما روسای جمهور پیشین امریکا و هیلاری کلینتون وزیر خارجه سابق این کشور " با کلید تنظیم مجدد" نتوانستند با مسکو روابط برقرار کنند.

رایان توضیح داد، دولت جدید برای بهبود روابط  با روسیه تلاش می کند. به گفته وی گاهی اوقات منافع ما با روسیه بسیار نزدیک و گاهی هیچ وجود ندارد. وی در اخیر سخنانش در مورد بهبود روابط با مسکو تاکید کرد.  بیشترین تحریمات علیه روسیه  در زمان باراک اوباما که هیچ نیازی به تصویب کانگرس نداشت، اعمال گردید.  ترامپ  نیز می تواند این تحریمات را بدون تصویب کانگرس حذف نماید.

پیش از این رئیس جمهور امریکا در کنفرانس مطبوعاتی در قصر سفید در پاسخ سوال یکی از خبرنگاران در مورد حذف تحریمات علیه روسیه گفت: قصد دارد تا حداقل محدودیت ها علیه روسیه را برطرف کند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала