برنامه کاخ سفید برای اصلاحات سازمان های اطلاعاتی امریکا

© AP Photo / Evan Vucciدونالد ترامپ
دونالد ترامپ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسپوتنیک به نقل از رویترز با اشاره به کارمند سابقه و بر حال دفتر ریاست جمهوری امریکا گزارش میدهد، دونالد ترامپ رئيس جمهور در روز جمعه 10 فبروری به رئیس شرکت سرمایه گذاری Cerberus Capital Management، استفان فینبرگ دستور داده است تا فعالیت های سازمان های اطلاعاتی امریکا را تجزیه و تحلیل کرده و امکان اصلاحات را درین سازمان ها ارزیابی کند.

به گفته آژانس، تا حال تصمیم در مورد انتصاب فینبرگ، گرفته نشده است، اما اگر او این پست را اشغال کند، درین صورت موظف خواهد شد تا بالای برنامه اصلاحات 17 سازمان های مختلف با بودجه 70 میلیارد دالر و ده ها هزار کارمندان کار را اغاز نماید.
رویترز به طور خاص اشاره میکند، دفتر ریاست جمهوری علاقه مند اصلاح دفتر رئیس آژانس اطلاعات ملی است.این اداره پس از حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 ایجاد شده و مسئول هماهنگی جزوتام های سازمان های اطلاعاتی ایالات متحده است.
تا کنون، نه کاخ سفید و نه هم Cerberus Capital Management در مورد انتصاب احتمالی استیون فینبرگ اظهار نظر نکرده اند. به گزارش خبرگزاری استیون فینبرگ مبارزات انتخاباتی دونالد ترامپ از لحاظ مالی تامین میکرد و پست مشاور امور اقتصادی را به عهده داشت. فینبرگ تجربه کاری در دولت ندارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала