سنگین‌ترین زن جهان روز شنبه جهت معالجه از مصر به هند می‌رود

© AP Photo / M. Lakshmanسنگین‌ترین زن جهان روز شنبه جهت معالجه از مصر به هند می‌رود
سنگین‌ترین زن جهان روز شنبه جهت معالجه از مصر به هند می‌رود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ایمان احمد ابن‌الاتیی خانم 36 ساله مصری که حدود 500 کیلوگرام وزن دارد و سنگین‌ترین زن جهان شمرده می‌شود، روز شنبه جهت معالجه عازم شهر ممبئی هند می‌شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه Hindustan Times، داکتران تشخیص کردنده اند که وجود این زن به مشکل اختلال آهن دچار است که باعث تجمع شحمیات در وجود وی شده است. علاوه بر این وی از مریضی فیلاریاز لنفاوی Elephantiasis ، (بیماریی که باعث ضخیم شدن پوست و بافت های زیر پوست میشود)، نیز رنج میبرد. این زن دچار سکته مغزی شده است و در بستر قرار دارد. در اخیر سال گذشته موضوع ایمان توجه مفضل لکداوالا جراح هندی را به خود جلب کرد، و جراح اعلام آمادگی کمک به وی نمود. این جراح هندی از سوشما سواراج وزیر داخله هند تقاضا کرد در راستای دادن ویزه به این زن مصری همکاری کند، چون وی نمی‌توانست در مطابقت با قانون ویزه برای مصاحبه به کنسولگری هند حاضر شود. بعد از دخالت وزیر داخله هند، این زن مصری ویزه هند را بدست آورد.

قرار است صبح روز شنبه، ایمان ابن‌الاتیی توسط طیاره باربری Airbus 300-600 شرکت هوایی Egyptair به ممبئی انتقال داده شود. به مجرد رسیدن وی به شفاخانه سیفی انتقال داده خواهد شد. شرکت Egyptair نامه لازم به میدان هوایی ممبئی جهت اطلاع رسانی درمورد پرواز غیرعادی، فرستاده است.

چنانکه قبلاً گزارش شده بود، معالجه این مریض بیشتر از یک ماه دوام خواهد کرد. در نخست داکتران تعدادی از آزمایشات انجام خواهند داد و بعد از آن عملیات لازم در چند مرحله صورت خواهد گرفت.

داکتر لکداوالا درنظر دارد مصارف معالجه این زن را با استفاده از کمک های مالی که در سایت change.org جمع‌آوری کرده بود، بپردازد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала