اظهار نظر ادوارد اسنودن بر گزارشات مبنی بر احتمال استراد وی به امریکا

© AP Photoاظهار نظر ادوارد اسنودن بر گزارشات مبنی بر احتمال استراد وی به امریکا
اظهار نظر ادوارد اسنودن  بر گزارشات مبنی بر احتمال استراد وی به امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ادوارد اسنودن عضو سابق آژانس امنیت ملی امریکا در روز جمعه گزارشات رسانه ها مبنی بر استرداد وی به امریکا را شواهد انکار ناپذیرآنکه من هرگز برای استخبارات روسیه کار نکرده ام نامید .

به گزارش سپوتنیک، ادوارد اسنودن، عضو  سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در پیامی در توئیتر نوشت: سرانجام شواهدی انکارناپذیر به دست آمد که نشان می‌دهد من هرگز با سازمان جاسوسی روسیه همکاری نکردم. هیچ کشوری جاسوسانش را معامله نمی‌کند، زیرا این اقدام می‌تواند برای دیگران نگران کننده باشد که ممکن است بعدی آنها باشند.

روز جمعه کانال تلویزیونی NBC با استناد  از مقامات نام نبرده دولت و استخبارات امریکا گفت ،که روسیه  امکان تحویل اسنودن به عنوان تحفه  برای ریس جمهور امریکا دونالد ترامپ را در نظر دارد. به گزارش این کانال تلویزیونی  این خبر را منبع دومی  حلقات استخباراتی با استناد بر گفتگو های روسها که پس از مراسم تحلیف  ترامپ جمع آوری شده بود  تایید کرده است.

این در حالی است که بن ویزنر، وکیل اسنودن درباره ادعاهای مطرح شده مبنی بر تحویل وی به عنوان هدیه به دونالد ترامپ به کانال تلویزیونی گفت: تیم اسنودن تاکنون از چنین برنامه ای هیچ خبر ندارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала