زور ترامپ به همسرش نمی رسد

© AFP 2023 / BRENDAN MCDERMIDزور ترامپ به همسرش نمی رسد شد
زور ترامپ به همسرش نمی رسد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
از وقتی که همسر ترامپ از انزوای خود بیرون آمده و به همراه وی دیده می شود سوالاتی بوجود آمده که ترامپ باید جوابی برای آنها پیدا کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از تهران پرس،ملانیا ترامپ به عنوان بانوی اول امریکا در روز جمعه هفته گذشته در مراسمی که توسط نیروی هوایی به افتخار رئیس جمهور در Palm Beach برگزار شده بود با لباس کوتاه و قرمز رنگی از برند Givenchy ظاهر شد.فردای آن روز در مراسم دیگری او لباس بلند به رنگ صورتی از برند Christian Dior به تن داشت و بعد از آن نیز یکشنبه در میهمانی باشگاه بین المللی گلف ترامپ شلوار چرمی از برند The Row به پا داشت. اما آیا همه اینها که گفته شد مهم هستند؟
شاید یکی از دلایلی که ملانیا ترامپ از ظاهر شدن زیر نورافکن های واشنگتن به شدت دوری می کند همین نوع لباس پوشیدنش باشد زیرا او دوست دارد لباس منحصر بفرد بپوشد و این با دستور آقای رئیس جمهور که گفته است " جنس امریکایی بخرید" مغایرت دارد.
هنگامی که در مورد این موضوع از مشاور ارشد ترامپ سوال شد او چنین جوابی را به خبرنگاران داد: خانم ترامپ بسیار خوشحال خواهد شد که به طراحان امریکایی کمک کند ، او به طراحان مد به عنوان یک هنرمند احترام قائل است ولی از آنجا که وی قبلاً مدل لباس بوده است برخود واجب می داند که طراحان لباس چه امریکایی و چه غیر امریکایی را حمایت کند، او لباس هایش را ترکیبی از برندهای امریکایی و اروپایی انتخاب می کند زیرا این روش زندگی امریکایی او است و در هر حال او در کمک به طراحان امریکایی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.
البته در این باره سخنگوی Givenchy با اعلام آنکه خرید لباس خانم ترامپ از یکی از فروشگاه های آنها به قیمت 2095 دلار انجام شده و هیچ مشاوره ای برای این خرید صورت نگرفته از هرگونه صحبت بیشتر خوداری کرد و البته Christian Dior در این خصوص سکوت کرده است.
به هر ترتیب اینکه ملانیا ترامپ چه برندی بپوشد مهم نیست ، مهم این است دستور ترامپ چگونه اجراء خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала