شکایت برنده یک میلیون دالری لاتری در اسکاتلند

© Fotolia / Pakhay Oleksandrشکایت برنده یک میلیون دالری لاتری در اسکاتلند
شکایت برنده یک میلیون دالری لاتری در اسکاتلند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش روزنامه " Daily Mirror " یکی از ساکنان ادینبورگ ( اسکاتلند) که برنده یک میلیون فونت استرلینگ ( بیش از 1،2 میلیون دالر) لاتری شده است، مسئولین این مسابقه را به خراب کردن اش متهم کرد.

به گزارش روزنامه " Daily Mirror "  یکی از ساکنان ادینبورگ (اسکاتلند) که برنده یک میلیون فونت استرلینگ (بیش از 1،2 میلیون دالر) لاتری شده است، مسئولین این مسابقه را به خراب کردن اش متهم کرد.

این برنده خوش چانس که جینی پارک نام دارد در سن 17 سالگی با خرید اولین تکت لاتری زندگی اش، برنده تمام پول ها شد. اکنون با گذشت چهار سال او به این نتیجه رسیده است که در آن زمان  هنوز به سن قانونی نرسیده بوده و نباید برنده چنین جایزه ای می شده است. به همین خاطر جینی به یک نشریه شکایت کرده و گفت که از پوشیدن لباس های طراحان معروف و استراحت در کنار سواحل گرانقیمت خسته شده است. وی می گوید: گاهی تصور می کنم دریافت جایزه لاتری زندگی مرا خراب کرد».

به گفته جینی پارک، این مبلغ هنگفت استرس زیادی برایش به دنبال داشته است. «تصور می کنم که افراد بعد از سن 18 سالگی باید از چنین فرصتی برخوردار شوند». مسئولین لاتری به این دختر پیشنهاد کرده اند که یک مشاور مالی استخدام کند، اما جینی ترجیح می دهد به مشوره های خانواده اش عمل کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала