سرزنش گزارشگری که بانوی اول امریکا را فاحشه خطاب کرد

© REUTERS / Carlo Allegriمجازات گزارشگری که بانوی اول امریکا را فاحشه خطاب کرد
مجازات گزارشگری که بانوی اول امریکا را فاحشه خطاب کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
گزارشگر " New York Times " که ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا را فاحشه گفته بود، سرزنش شد.

گزارشگر " New York Times " که ملانیا ترامپ بانوی اول امریکا را فاحشه گفته بود، سرزنش شد.

گزارشگر روزنامه نیویارک تایمز که در یکی از مراسم های عمومی که در تاریخ 12 فبروری برگزار شد، سخنانی نامناسبی در مورد بانوی اول امریکا گفت که توسط مدیر روزنامه به شدت مورد سرزنش قرار گرفت. مدیر این روزنامه سخنان این گزارش را کاملا بیجا و نامناسب خواند.

گزارشگرنیویارک تایمز این سخنان در زمان برگزاری یکی از مراسم ها در هفته ی مد در نیویارک منتشر شد. گزارشگر در گفتگوی خصوصی ملانیا ترامپ را فاحشه نامید. احتمالا منظور او شایعه هایی که در سال های 1990 که  بانوی اول آمریکا در زمینه ی خدمات همراهی افراد مشهور و ثروتمند کار می کرده است، بود.

امیلی را تایکوسکی بازیگر و مدل مشهور سخنان وی را شنیده و  روز بعد در این مورد  در توییتر خود نوشت و سخنان گزارشگر را که نامش فاش نشده است «کثافت جنسی نفرت انگیز» خطاب کرد. 

روزنامه بلافاصله به این حادثه واکنش داد. سخنگوی این روزنامه گفت: سخنان گزارشگر کاملا اشتباه بوده و نباید حتی در گفتگوی خصوصی شنیده می شد. در این روزنامه با فرد مذکور و متهم برخورد جدی صورت گرفت. 

شایعه مربوط به « نقطه های سیاه » سرگذشت ملانیا ترامپ سال گذشته در اوج  مبارزات انتخاباتی توسط روزنامه ی بریتانیایی دیلی میل چاپ شد. همسر رئیس جمهور آمریکا از این روزنامه محکمه شکایت کرده است

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала