نادانی عضو کانگرس امریکا با عث تمسخر کاربران انترنت گردید

© AP Photo / J. Scott ApplewhiteЧлен палаты представителей конгресса США от Калифорнии Максин Уотерс
Член палаты представителей конгресса США от Калифорнии Максин Уотерс - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیفهمی خانم ماکسین اوترس عضو اطاقهای نمایندگان کانگرس امریکا در مورد نقشه سیاسی با عث تمسخر کاربران انترنتی روسی گردید.

کاربران انترنت به نمایندگی از ولادیمیر گرویسمن معاون صدراعظم اوکراین سعی ورزیدند از طریق شوخی، خانم ماکسین اوترس عضو اطاقهای نمایندگان کانگرس امریکا را مورد آزمایش قرار داده او را از مداخله مسکو در سیستم انتخاباتی کشور لیم پویو (چنین کشور اصلاً در دنیا وجود نداد و این نام یکی از دریا ها در افریقا میباشد) مطلع نموده خواستار کمک شوند که گویا روسیه نماینده دست شانده خود به نام "دکتور ایبالیت" را (یکی از قهرمان های قصه های روسی برای کودکان میباشد) به قدرت شانده است.

خانم اوترس ابراز نگرانی کرد که هکر های روسی سرور های سیستم برقی رائی گیر کشور لیم پوپو را شکسته اند که این کشور نسبت به امریکا بیبشتر خسارمند شده است. او ابراز تاسف کرد که در این ارتباط اطلاع کامل ندارد که تا چه حد استخبارت امریکا در این منطقه فعال است.

کاربران انترنت تصاویر مختلف جعلی را در این ارتباط در سایت های مختلف انترنت در ارتباط مداخله روسیه در امور کشور لیم پوپو "رژیم دست نشانده آی بالیت" را نشر نمودند.

یک تعداد کاربران خواستار سقوط رژیم ای بالت شدند. شخص به نام استعاری Denchik_kasimov گفتک"میخواهم که رژیم دیکاتوری آی بالت سقوط نماید و از همه اتباع کشور دعوت می نمایم که از از دوست محبوب همه کشور های متمدن داکتر دولیتل حمایت نمایند".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала