سلفی‌های خطرناک مدل روسی پولیس دوبی را ترساند

© AFP 2023 / Roslan Rahmanسلفی‌های خطرناک مدل روسی پولیس دوبی را ترساند
سلفی‌های خطرناک مدل روسی پولیس دوبی را ترساند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پولیس امارات متحده عربی در دوبی ویکتوریا ادینسوفه مدل 23 ساله روسی را بعد از عکس‌برداری خطرناک وی در یکی از آسمان‌خراش‌های دوبی وادار به نوشتن تعهد کرد که او زندگی اش را به خطر مواجه نسازد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ریوترز، دلیل این نگرانی پولیس دبی، منتشر کردن ویدیو از جریان عکس‌برداری مدل روسی در انستاگرام می‌باشد. در این ویدیو دیده می‌شود که ویکتوریا ادینسوفه در منزل 73 آسمان‌خراشی که هنوز کاملاً اعمار نشده، به گونه خطرناک عکس‌برداری می‌کند و بدون استفاده از تجهیزات ایمنی خود را آویزان کرده است.

تورن جنرال خلیل ابراهیم المنصوری یکی از مقامات پولیس دبی گفت:" کاری که این دختر جوان روسی انجام داد، خطر جدی به زندگی وی بود". به گفته وی بعد از نشر ویدیو، این مدل روسی به اداره پولیس خوانده شد و سندی را به امضا رسانید که در آن تعهد کرده است تا " اعمالی را که زندگی اش را در دوبی به خطر مواجه می‌سازد، تکرار نکند".

Публикация от Viki Odintcova (@viki_odintcova) Фев 3 2017 в 7:12 PST

جنرال پولیس یادآور شد که باشندگان دوبی باید به یاد داشته باشند که نه باید به چنین سرگرمی‌های خطرناک بدون تجهیزات و آمادگی لازم و اجازه از مقامات دولتی، بپردازند.

ویدیوی یادشده را بیشتر از 500 هزار کاربر در تماشا کرده اند. بعضی از کاربران نظریات منفی در قبال این دختر نوشته اند، و او را "بیمار" و "زیبا اما بی‌عقل" خوانده اند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала