کاخ سفید: سخنان ترامپ در باره رسانه ها را جدی بگیرید

© Fotolia / jiawangkunБелый дом в Вашингтоне
Белый дом в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رینس پریبس رئیس ستاد کارکنان کاخ سفید از مردم امریکا خواست، که سخنان دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالت متحده امریکا در باره دشمنی رسانه ها با مردم را جدی بگیرند.
ترامپ نظر سنجی را برای پیداکردن  نادرست ترین رسانه هادر ایالات متحده، راه اندازی کرد - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ نظر سنجی را برای پیداکردن نادرست ترین رسانه هادر ایالات متحده، راه اندازی کرد

به گزارش اسپوتنیک، پیش از این دونالد ترامپ در تویتر خود نوشته بود:- "رسانه ها اخبار دروغین منتشر می نمایند. این رسانه ها  مانند (نیویورک تایمز، ان بی سی نیوز، ای بی سی، سی بی اس، سی ان ان)  اینها دشمن من نیستند، بلکه دشمن مردم امریکا می باشند".

در این راستا، رینس پریبس در گفتگوی خبری خود با کانال تلوزیونی سی بی اس نیوز در پاسخ به این پرسش، که "آیا توئیتر رئیس جمهور در خصوص رسانه ها را جدی بگیریم؟" به مجری برنامه چنین گفت:- "به عقیده من، حتما" و حتما" این موضوع را جدی قلمداد کنید".

در عین حال، پریبس دو نشریه "نیویورک تایمز" و "وال استریت ژورنال" را به عنوان اغراق آمیزترین و نامعتبرترین رسانه های خبری معرفی نمود.

کاخ سفید - اسپوتنیک افغانستان
کاخ سفید حملات تروریستی را که رسانه ها از نشر آن خودداری می کردند، منتشر کرد

پیش از این برخی از کارمندان امریکایی نشریه نیویورک تایمز که اسم آنها فاش نشده است، با استناد به تماس های تیلیفونی اعلام نمودند، که کمپین تبلیغاتی دونالد ترامپ در سال 2016 در زمان انتخابات رئیس جمهوری امریکا بارها با اعضای ارشد اطلاعاتی روسیه ارتباط برقرار کرده است.

 شایان ذکر است، که ترامپ بارها ضمن تکذیب گزارش ها و اطلاعات که تیم اش با برخی از افراد در روسیه پیوند برقرار نموده، این شایعه ها و گزارش ها را بهانه ای برای سرپوشی شکست هیلاری کلینتون رقیب اش که در انتخابات سال گذشته از وی شکست خورد، می داند. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала