حمله از راه دور به کشتی جنگی المدینه عربستان در سواحل یمن

© AP Photo / Vadim Ghirdaحمله از راه دور به کشتی جنگی المدینه عربستان در سواحل یمن
حمله از راه دور به کشتی جنگی المدینه عربستان در سواحل یمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش " Defense News " به نقل از یکی از فرماندهان قوای بحری ایالات متحده امریکا در شرق میانه، کشتی جنگی " المدینه" قوای بحری عربستان سعودی که در اواخر ماه جنوری در سواحل حدیده یمن شورشیان حوثی را مورد هدف قرار داد، توسط قایق مملو از مواد منفجره با کنترول از راه دور مورد حمله قرار گرفت.

به گزارش " Defense News " به نقل از یکی از فرماندهان قوای بحری ایالات متحده امریکا در شرق میانه، کشتی جنگی " المدینه" قوای بحری عربستان سعودی که در اواخر ماه جنوری در سواحل حدیده یمن شورشیان حوثی را مورد هدف قرار داد، توسط قایق مملو از مواد منفجره با کنترول از راه دور مورد حمله قرار گرفت. به گفته این فرمانده، بررسی ها نشان میدهد که این قایق بدون سرنشین بوده از راه دور کنترول شده است. به باور وی، این نشان میدهد که حوثی ها خارج از کشور حمایت می شوند، چرا که ساخت قایق بدون سرنشین کار ساده نیست. ارتش این کشور معتقد است که این قایق از جانب ایران به شورشیان حوثی منقل شده است.
دونیگان فرمانده قوای بحری امریکا افزود: « من دقیق نمیدانم که آیا این قایق در ایران ساخت شده است اما مطمئنم که تهران در ساخت این قایق دست داشته است.
در نتیجه حمله بر ناوچه عربستان سعودی دست کم دو تن کشته و 3 تن دیگر زخمی شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала