اخراج دسته جمعی پناهجویان از آلمان

© Sputnik / Irina Kalashnikovaاخراج دسته جمعی پناهجویان از آلمان
اخراج دسته جمعی پناهجویان از آلمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیتر التمایر رئیس دفتر صدراعظم آلمان در مصاحبه با روزنامه بیلد ام اسنانگ گفت: کشور آلمان قصد دارد صدها هزار مهاجری که درخواست پناهندگی شان رد شده است، به زودی از کشور اخراج نماید.

پیتر التمایر رئیس دفتر صدراعظم آلمان در مصاحبه با روزنامه بیلد ام اسنانگ گفت: کشور آلمان قصد دارد صدها هزار مهاجری که درخواست پناهندگی شان رد شده است، به زودی از کشور اخراج نماید. به گفته وی، سال 2015 سال ارائه کمک های بشر دوستانه به مردم نیازمند بود. ورود سیل مهاجرین در سال 2016 به طور قابل توجهی کاهش یافته و اکنون زمان ترک خاک آلمانی برای افرادیکه درخواست پناهندگی شان رد شده است، می باشد.
به گفته وی، سال گذشته حدود 80 هزار پناهجو از کشور اخراج شدند.
در سال 2016 حدود 700 هزار درخواست پناهندگی در آلمان پذیرفته شده است و درخواست پناهندگی 300 هزارپناهنده دیگر رد شده است. وی افزود: « ما تصمیم داریم که این پناهنجویان را هرچی سریعتر از کشور اخراج نمائیم و در غیر این صورت اعتبار نظام حقوقی دولت ضعیف می گردد.
وی اشاره کرد، افرادی که درخواست پناهندگی شان در آلمان رد شده است باید به زودی این کشور را ترک گویند و در غیر اینصورت کشورما اقدامات لازم را در مقابل این افراد روی دست خواهد گرفت.
به گفته وی، این مسئله در قدم نخست به کسانی مربوط است که مرتکب جرم شده و یا تهدیدی برای امنیت آلمان می باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала