سقوط طیاره ای بر مرکز تجارتی در استرالیا

© Photo / Redlegsfan21سقوط طیاره ای بر مرکز تجارتی در استرالیا
سقوط طیاره ای بر مرکز تجارتی در استرالیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش تلویزیون ABC، یک طیاره کوچک بر تعمیر مرکز خرید در استرالیا سقوط کرد. طبق گزارش ها، این حادثه در شمال ملبورن در نزدیکی میدان هوایی اسیندون حدود ساعت 9 صبح به وقت محلی پس از اینکه از زمین برخواست، سقوط کرد.

به گزارش تلویزیون ABC، یک طیاره کوچک بر تعمیر مرکز خرید در استرالیا سقوط کرد. طبق گزارش ها، این حادثه در شمال ملبورن در نزدیکی میدان هوایی اسیندون حدود ساعت 9 صبح به وقت محلی پس از اینکه از زمین برخواست، سقوط کرد. سرنشینان طیاره Beechcraft B200 Super King Air که پرواز چارتر را به جزیره کینگ انجام می داد، 5 نفر بودند. در مورد سرنوشت سرنشینان این طیاره هنوز معلوماتی در دست نیست، همچنین هنوز مشخص نشده است که در میان بازدیدکنندگان و کارکنان این مرکز خرید قربانیانی وجود دارد یا خیر.
نشریه New Zealand Herald به نقل از شاهدین عینی می نویسد، این طیاره با سرعت زیاد به طرف پایین می آمد که به پشت بام تعمیر مرکز خرید اصابت کرد.
به تاریخ 17 جنوری در جریان تمرینات هوایی در پایگاه مریدیان در ایالات می سی سی پی ایالات متحده، طیاره نظامی T-45C Goshawk سقوط کرد. سرنشینان این طیاره دو پیلوت بودند که هر دو موفق شدند قبل از سقوط از طیاره خارج شوند.
به تاریخ 15 جنوری طیاره جنگنده JAS 39 Gripen قوای هوایی تایلند در جریان نمایش جشن روز ملی کودک در شهر هاتیان، طیاره سقوط کرد و پیلوت آن نیز کشته شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала