وزارت خارجه روسیه: باید یک پایگاه واحد بین المللی برای مشخصات تروریست ها ایجاد شود

© Photo / Administration of President of Republic Tatarstanوزارت خارجه روسیه: باید یک پایگاه واحد بین المللی برای مشخصات تروریست ها ایجاد شود
وزارت خارجه روسیه: باید یک پایگاه واحد بین المللی برای مشخصات تروریست ها ایجاد شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الگ سیرومالوتوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، سه محور اصلی مبارزه با تروریسم بین المللی را نام برد.

به گزارش اسپوتنیک، الگ سیرومالوتوف معاون وزیر امور خارجه فدراسیون روسیه، سه محور اصلی مبارزه با تروریسم بین المللی را نام برد. وی در مصاحبه اش با روز نامه اسرائیلی اورشلیم پست تاکید کرد: "در مرحله اول باید یک مرکز واحد بین المللی برای اطلاعات در مورد تروریست ها و شبه نظامیان خارجی با فهرست مشخصات آنها تشکیل شود، و در مرحله دوم، باید یک سیستم کنترل بر جابجایی آنها در سطح تمام کشور های جهان تشکیل دهیم، و در مرحله سوم هم اینکه باید تحویل تروریست های خارجی و شبه نظامیان از یک کشور به کشور دیگر تسهیل شود، چون روش پروسه در حال حاضر در حدی زیادی طولانی است".

به گفته وی، تهدیدات واقعی برای ورود تروریست ها به مناطق جدید و اشغال این مناطق وجود دارد، که این مناطق تحت عنوان "کمربند بی ثبات" نام برده می شوند، که از افریقای مرکزی تا کشورهای جنوب شرق آسیا ادامه دارند. به عنوان مثال الگ سیرومالوتوف از کشور لیبی نام برد که در ناامنی و بی نظمی فرو رفته و تبدیل شده به یک مرکز جاذبه برای انواع عناصرتروریست.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала