نصب بنر " استقبال از مهاجرین" بر روی مجسمه آزادی در امریکا

© Fotolia / trekandphotoنصب بنر " استقبال از مهاجرین" بر روی مجسمه آزادی در امریکا
نصب بنر  استقبال از مهاجرین بر روی مجسمه آزادی در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش " NBC New York " فرد ناشناسی بنر " استقبال از مهاجرین" با نوشته " مهاجرین – خوش آمدید" را بر روی مجسمه آزادی در نیویارک نصب کرده است. به گفته این منبع، پولیس امریکا بررسی خود در این مورد که چی کسی این بنر با طول بیش از 6 متر بروی معروف ترین مجسمه امریکا نصب کرده است.

براساس گزارش " NBC New York " فرد ناشناسی بنر " استقبال از مهاجرین" با نوشته " مهاجرین — خوش آمدید" را بر روی مجسمه آزادی در نیویارک نصب کرده است. به گفته این منبع، پولیس امریکا بررسی خود در این مورد که چی کسی این بنر با طول بیش از 6 متر بروی معروف ترین مجسمه امریکا نصب کرده است.
این منبع می افزاید، طبق قانون نصب هرگونه پوستر بر آثار ملی ممنوع است. مسئولیت نصب این بنر را فرد ناشناس و مدیر سایت " Alt Statue of Liberty " در شبکه های اجتماعی به عهده گرفته است. به گفته وی، یک گروه غیر رسمی « فقط شهروندان عادی که نیاز به گفتن چیزی در مورد امریکایی داشتند و آنچه باور دارند.» بیان کردند.
مدیر این سایت نوشته است، " ما می خواهیم خاطر نشان سازیم، امریکا چراغ آزادی در جهان است، کشوری که توسط خود مهاجرین ساخته شده است. جلوگیری از ورود مهاجرین به این کشور خلاف ارزش های ماست".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала