مالزیا خواهان استرداد چهار منظون قتل کیم جونگ نام از کوریای شمالی شد

© AP Photo / Joshua Paulمالزیا خواهان استرداد چهار منظون قتل کیم جونگ نام از کوریای شمالی شد
مالزیا خواهان استرداد چهار منظون قتل کیم جونگ نام از کوریای شمالی شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گزارش اسپوتنیک به نقل از خالد ابوبکر رئیس پولیس مالزیا، مقامات دولت مالزیا از کوریای شمالی خواسته اند تا چهار فرد مظنون در قتل کم جونگ نام – برادر اندر کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی را به این کشور تحویل دهد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خالد ابوبکر رئیس پولیس مالزیا، مقامات دولت مالزیا از کوریای شمالی خواسته اند تا چهار فرد مظنون در قتل کم جونگ نام — برادر اندر کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی را به این کشور تحویل دهد.
به گفته ابوبکر، ارگانهای قضایی سکرتر دوم سفارت کوریای شمالی در کوالا لامپور و کارمند شرکت هوایی " Air Koryo " که در حال حاضر در مالزیا بسر می برد، برای بازجویی احضار کرده است. وی افزود: نامه ای به سفارت کوریای شمالی با درخواست کمک برای بدست آوردند شواهدی این دو فرد ارسال نموده و در غیر این صورت مقامات مالزیا مجبور به بازداشت این دو تن خواهند شد. رئیس پولیس مالزیا همچنان تاکید کرد، کوالا لامپور مخالف تحقیقات مشترک با مقامات کوریای شمالی است.
علاوه براین، ابوبکر اشاره کرد، دو دختری که به اتهام دست داشتن در قتل کیم جونگ نام بازداشت شدند، آموزش سهم پاشی به صورت را سپری نمودند.
رئیس پولیس مالزیا به اسپوتنیک گفت: ماده سمی را چهار شهروند کوریای شمالی به آنها داده اند. آنها میدانستند این مواد سم است، اما تاکنون تایید نشده است که آیا زهر بوده یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала