فرمانده امریکایی: ما نیروهای بیشتر امریکایی در برابر داعش در سوریه نیاز داریم

© REUTERS / Kevin LamarqueUS Army General Joseph Votel testifies during a Senate Armed Services Committee hearing on Votel’s nomination to be commander of the U.S. Central Command on Capitol Hill in Washington March 9, 2016.
US Army General Joseph Votel testifies during a Senate Armed Services Committee hearing on Votel’s nomination to be commander of the U.S. Central Command on Capitol Hill in Washington March 9, 2016. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال جوزف فرمانده ارشد ایالات متحده امریکا برای شرق میانه روز چهارشنبه گفت،که ما نیاز به نیروهای بیشتر امریکایی در سوریه برای مبارزه بر ضد دولت اسلامی داریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک تایمز، جنرال جوزف وتیل رئیس فرماندهی مرکزی ایالات متحده امریکا به خبرنگاران گفت:- "من برای حفظ حرکت پیشروانه بسیار نگران هستم و در سوریه برای مقابله با داعش نیاز به نیروهای بیشتر امریکایی داریم".

نیروهای امریکایی - اسپوتنیک افغانستان
در ۲۰۱۶ امریکا در ۷۰ درصد کشورهای جهان نیروهای خود را مستقر کرد

او اضافه کرد:- "ما باید نیروهای خود را بیشتر کنیم و این یک گزینه است".

استراتژی کنونی امریکا وارد کردن فشار بر دولت اسلامی از جهات متعدد و با حرکت رو به جلو و گرفتن شهر رقه سوریه مانند نیروهای عراقی که در عملیات غرب موصل انجام دادند، می باشد.

مبارزان کرد و عرب سوری با پشتیبانی ایالات متحده امریکا نقش اصلی در آزادی پایتخت خلافت دولت اسلامی را بازی خواهند کرد.

گزینه که سربازان امریکایی با آن می خواهند مبارزان را پشتیبانی کنند، عبارت از شلیک توپخانه، تیراندازی از راه دور، کمک تدارکاتی و به طور قابل توجهی مشاوره برای آنها می باشد. نیروهای ایالات متحده امریکا برای نیروهای عراقی در آزادی و نبرد شهر موصل نیز این کار را انجام داده بودند.     

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала