در جمهوری چک از زندگی کاکای کیم جونگ اون نگران هستند

© Photo / Daniel Baránekدر جمهوری چک از زندگی کاکای کیم جونگ اون نگران هستند
در جمهوری چک از زندگی کاکای کیم جونگ اون نگران هستند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سفیر کوریای شمالی کیم ایل پن که کاکای رهبر کوریای شمالی کیم جونگ اون است به سختی در اجتماع به نظر میرسد، ممکن است زندگی او در خطر باشد.

به گزارش سپوتنیک،نشریه The Dong-A Ilboکوریای جنوبی مینویسد، کیم ایل پن برادر نا تنی رهبر سابق کوریای شمالی کیم جونگ ایل از آن زمان ،که در جنوری 2015 اعتبار نامه را به ریس جمهور چک" میلوش زمان" ارائه کرد، تقریبآ در  فعالیت های اجتماعی شرکت نمیکند.قبل از تبدیلی به پراگ،کیم ایل پن مدت 16 سال ریاست ماموریت دیپلماتیک کوریای شمالی را در پولند به عهده داشت.

منبع نشریه در وزارت خارجه کوریای جنوبی گفت،"فقط تعداد انگشت شماری از سفرای خارجی تا به حال با کیم ایل پن ملاقات کرده است.فکر میکنم او تلاش میکند در ملاء عام حاضر نشود و حرکت خود را از محل اقامت رسمی تا به سفارت کوریای شمالی محدود می سازد".

نشریه The Dong-A Ilboبا استناد بر نشریه انترنتی هنگ کنگ 01 اشاره میکند،که برای کیم ایل پن ممکن خطری چون کشته شدن کیم جونگ نام برادر رهبر کوریای شمالی در مالیزیا باشد.

نشریه نظر کارشناسان را نوشته که گفتند، کیم ایل پن که پایبند به دیدگاه های سیاسی میانه رو است میتواند دولت کوریای شمالی را در تبعید رهبری کند.کنگره جهانی فراری های کوریای شمالی که در ماه اپریل 2016برگزار شد،ایجاد چنین دولت را به رهبری کیم جونگ اون در نظر دارد.

پورتال خبری Novinkyچک با استناد یک منبع دیپلوماتیک کوریای جنوبی در پراگ گزارش داد،که مقامات چک از وضعیت اطراف کیم ایل پن به ویژه اقدامات و اطراف او را به دقت نظارت میکنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала