بازهم هکرهای روسی: شبکه های اجتماعی اشتباه جایزه «اسکار» به خاطر بهترین فلم را به تمسخر گرفتند

© REUTERS / Lucas JacksonДэвид Ойелоуо, обладатели "Оскаров" за лучшую документальную короткометражку "Белые Шлемы" и Сальма Хайек закулисами премии "Оскар"
Дэвид Ойелоуо, обладатели Оскаров за лучшую документальную короткометражку Белые Шлемы и Сальма Хайек закулисами премии Оскар - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاربران سایت های اجتماعی اشتباه سازمان دهندگان مراسم اهدای جایزه «اسکار» به بهترین فلم را که به مدت پنج دقیقه این جایزه به تهیه کنندگان فلم «لالا زمین» داده شد و پس از آن به برنده واقعی آن یعنی تهیه کنندگان فلم «مهتاب» داده شد به تمسخر گرفتند.

به گزارش اسپوتنیک، سازمان دهندگان مراسم جایزه اسکار برای نخستین بار برای 5 دقیقه جایزه بهترین فلم را به نفر اشتباهی دادند. که این کار آنها سبب تمسخر کاربران سایت های اجتماعی را فراهم ساخت.

استیو اسمیت در تویتر خود نوشت:- "ما باید به آنها حق بدهیم که چگونه آنها یک نمایش را انجام می دهند و این یکی از شگفت انگیزترین نمایش بود که من در این سال دیده ام. من از خنده گرده کفک شدم".

چه کسی مقصر است و چه کاری انجام بدهیم؟ برای همه چیزها یک پاسخ وجود دارد- «هکرهای روسی هک کرده است».

برادلی بامی یکی دیگر از کاربران نوشته است: رعد و برق! دموکرات ها و ستاره های سینما روسیه و ترامپ را به توطئه و هک کردن مراسم شان متهم کردند".

وجهت علی یک روزنامه نگار نوشت:- "اگر نیمی از امریکایی ها از اشتباه پاکت نامه اسکار نگران می شدند به مانند پیوند ترامپ و روسیه این حادثه را محکوم می کردند".

بن مک دونالد نوشت:- "مشکل تشخیص برندگان واقعی این را آشکار می سازد که تا هنوز هم هالیوود و ستارگان آن با پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری موافق نیستند و نتوانسته اند خود را با شرایط وفق بدهند". 

​Russia just hacked the Oscars#Oscars  #BestPicture pic.twitter.com/RNADbVaS2D

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала