وزارت امور خارجه امریکا پیام تبریکی اسکار فرهادی را حذف کرد

© AFP 2023 / FREDERIC J. BROWNوزارت امور خارجه امریکا پیام تبریکی اسکار فرهادی را حذف کرد
وزارت امور خارجه امریکا پیام تبریکی اسکار فرهادی را حذف کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صفحه فارسی توییتر وزارت امور خارجه آمریکا پیامی تبریک برای برنده شدن فیلم "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی در مراسم اسکار منتشر و اندکی بعد آن را حذف کرد.

صفحه فارسی توییتر وزارت امور خارجه آمریکا پیامی تبریک برای برنده شدن فیلم "فروشنده" به کارگردانی اصغر فرهادی در مراسم اسکار منتشر و اندکی بعد آن را حذف کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا برنده شدن فیلم فروشنده به عنوان بهترین فیلم خارجی در مراسم اسکار را به اصغر فرهادی و مردم ایران تبریک گفت اما بعد از مدتی پیام تبریکی را حذف کرد.
طوریکه قبلا گزارش شد، فرهادی بخاطر دستور ترامپ در مورد ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان به آمریکا از اشتراک در مراسم اسکار خودداری ورزید. این دومین جایزه اسکار اصغر فرهادی می باشد و انوشه انصاری نماینده وی این فیلم را در جشنواره معرفی کرد و پیام فرهادی را به خوانش گرفت.
در صفحه بخش فارسی زبان وزارت امور خارجه امریکا "@USAdarFarsi ابتدا به مردم ایران و اصغر فرهادی برای برنده شدن فیلم فروشنده به عنوان بهترین فیلم خارجی مراسم اسکار تبریک گفت اما بعد از مدتی آن را حذف کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفته است: یک توییت تبریک منتشر شد. ما بعدا این پست را به منظور ممانعت از هرگونه برداشت نادرست از سوی دولت آمریکا درباره اظهاراتی که در سخنرانی اهدای جوایز مطرح شد، حذف کردیم. فرهادی کارگردان فیلم برنده اسکار در پیام خود که توسط انصاری به خوانش گرفته شد، رئیس جمهور ترامپ را بخاطر فرمان اخیرش در مورد مهاجرین محکوم کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала