وزارت خارجه روسیه امریکا را در تلاش گسترش تحریم ها علیه روسیه متهم کرد

© Sputnik / Valeriy Melnikovوزارت خارجه روسیه امریکا را در تلاش گسترش تحریم ها علیه روسیه متهم کرد
وزارت خارجه روسیه امریکا را  در تلاش گسترش تحریم ها علیه روسیه متهم کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مخالفان روسیه در کنگره آمریکا در تلاشند تا با سازماندهی چیزی شبیه به یک محاصره اقتصادی توسط یک لایحه، که می تواند به دونالد ترامپ، رئیس جمهورامریکااجازه ندهد تا تحریم های علیه مسکو را کاهش دهد.

 به گزارش سپوتنیک،سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: مخالفان ما در کنگره آمریکا با تمام وجود تلاش می کنند که هرگونه پیشرفت مثبت در روابط دو کشور را از بین ببرند. در ماه جنوری امسال نمایندگان مخالف در کنگره لایحه ای ارائه دادند که طبق آن دونالد ترامپ نتواند تحریم های وضع شده توسط باراک اوباما را به میل خود لغو کند و یا کاهش دهد. علاوه بر این احتمال گسترش و افزایش محدودیت ها نیز هست، حتی سعی بر آن دارند که با شانتاژ کشور ثالثی را مجاب بر پیروی از رویه آنها کنند. این به این معنی است که مخالفان روسیه می خواهند چیزی شبیه محاصره اقتصادی علیه روسیه سازماندهی کنند.
آقای ریابکوف افزود:فعلا این ایده در کمیته های تخصصی کنگره در حال بررسی است. اما نمی توان تصویب این چنین قانونی را نیز مستثنی شد. زیرا مخالفین روسیه در کنگره اکثریت هستند و طبق قوانین این کشور آنها می توانند حق وتو ریاست جمهوری را بی تاثیر کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала