رئیس جمهور افغانستان حملات تروریستی امروز کابل را محکوم کرد

© AP Photo / Rahmat Gulاشرف غنی احمدزی، رییس جمهور افغانستان
اشرف غنی احمدزی، رییس جمهور افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور افغانستان در واکنش به حملات انتحاری شهر کابل این حملات را به شدت محکوم کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، محمد اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان در واکنش به حملات انتحاری در حوزه ششم امنیتی پولیس و حوزه 12 امنیت ملی در شهر کابل این حملات را به شدت محکوم کرد.

انفجار در افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
وقوع انفجار نیرومند در کابل

رئیس جمهور افغانستان گفت: دشمنان مردم افغانستان دست به جنایت زدند و تعدادی از هموطنان ما را در حوزه های ششم و دوازدهم شهر کابل، شهید و زخمی کردند.

اشرف‌غنی با انتقاد از این رفتار تروریست‌ها افزود: مردم افغانستان در نهم حوت روز ملی نیروهای امنیتی و دفاعی کشور نشان دادند که یکصدا در حمایت از نیروهای مسلح کشور افغانستان قرار دارند.

وی تاکید کرد: نیروهای امنیتی و دفاعی افغانستان نسبت به هر زمان دیگر در خط مقدم مبارزه علیه تروریسم قرار دارند، در راستای تحقق طرح‌های دولت وحدت ملی هستند.

ظهر امروز چهارشنبه 11حوت یک مهاجم انتحاری با استفاده از یک موتر حامل مواد منفجره در نزدیکی دروازه ورودی حوزه ششم امنیتی پولیس کابل خود را منفجر کرد.

پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری افغانستان نوشت: پس از این انفجار چند مهاجم انتحاری که قصد داشتند وارد محوطه حوزه امنیتی شوند با پولیس افغانستان درگیر و این درگیری‌ها برای مدتی ادامه داشت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала