بارسلونا 6-1 خیخون

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا به راحتی توانست اسپورتینگ خیخون را در نوکمپ شکست دهد.

به گزارش  اسپوتنیک به نقل از ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته بیست و پنجم لالیگا چهارشنبه شب بارسلونا برابر اسپورتینگ خیخون قرار گرفت و 6 بر یک مهمانش را در نوکمپ شکست داد.

Neymar FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
بارسلونا با پیروزی در بازی رفت کوپا دل ری مقابل اتلتیکو به فینال چشمک زد

آبی اناری ها خیلی زود به گل نخست دست یافتند، لیونل مسی با ضربه سر دروازه اسپورتینگ را در دقیقه 9 باز کرد. بارسا به حملات خود ادامه داد و ضربه لوییس سوارس با برخورد به بازیکن مهمان به گل تبدیل شد. این گل تنها دو دقیقه پس از گل مسی به ثمر رسید. در ادامه مهمان کمی به روی دروازه تیم کاتالانی فشار آورد و خیلی راحت به گل رسید. کارلوس کاسترو در دقیقه 21 دروازه بارسا را باز کرد. آبی اناری‌ها که خطر را حس می‌کردند دوباره حملات خود را شروع کردند و سوارس گل سوم تیمش را در دقیقه 27 به ثمر رساند. نیمه نخست با پیروزی سه بر یک میزبان به پایان رسید.
در نیمه دوم بارسا راحت به کار خود ادامه داد و باز هم به گل رسید. فرانسیسکو آلکاسر با پاس مسی گلزنی کرد. در ادامه ضربه آزاد مهاجم آرژانتینی به تیرک دروازه برخورد کرد اما نیمار چند دقیقه بعد ضربه‌اش را تبدیل به گل کرد تا بازی پنج بر یک شود. پیروزی پرگل آبی اناری ها با گلزنی ایوان راکیتیچ در دقیقه 87 به پایان رسید.
بارسلونا با 57 امتیاز و دو بازی بیشتر از رئال مادرید در صدر جدول قرار گرفت.
تیم مادریدی لحظاتی بعد برابر لاس پالماس قرار می‌گیرد. همچنین بامداد پنجشنبه(12 حوت) سلتاویگو به مصاف اسپانیول می رود و گرانادا میزبان آلاوس است.
همزمان با دیدار بارسلونا و اسپورتینگ، ویارئال برابر اوساسونا قرار گرفت و چهار بر یک پیروز شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала